loading...

مقالات طراحی اپ موبایل

بازدید : 232
پنجشنبه 22 آبان 1399 زمان : 11:32

دو نکته‌ی اساسی دیگر برای طراحی اپلیکیشن ، بازاریابی و کسب درآمد میباشد. هم اکنون که شما از عملی شدن ایده‌ی خویش مطمئن می باشید، بایستی در امر راهبردهای عملی، به مراد معرفی اپ خویش به بازار تصور کنید. حالت خویش را انتخاب فرمائید، بهتر میباشد به خیر و خوبی بدانید که به چه شکل می توانید به مخاطب متبوع خویش دسترسی پیدا فرمایید و چه‌گونه می توانید او‌را وادار فرمایید که بها به کار گیری از نرم‌افزار‌ی شما‌را شعور نماید.

نکته‌ی اصلی دیگر این میباشد که مشخص و معلوم نمائید نرم افزار شما چه‌طور قرار میباشد برای شما درآمدزایی نماید. آیا قرار میباشد برای دانلود نرم‌افزار خویش از یوزرها پول بگیرید؟ یا این که آن را به طور مجانی و در کنار اکران تبلیغات در دست یوزرها قرار می‌دهید؟ این موقعیت نیاز به یک مقر کاربری عظیم داراست. به این ترتیب به خیر و خوبی درخصوص آن تصور کنید.
طرز‌های اکثری برای کسب درآمد از روش یک نرم‌افزار وجود دارا هستند و به شما بستگی داراست که تصمیم بگیرید قصد دارید از چه مسیری به کارگیری نمایید.

مرحله‌ی ۴- یک وایرفریم و استوری‌پیروزی تولید نمایید.
در‌این مرحله ایده‌ها و خصوصیت‌های نرم افزار شما روشن‌تری خواهند شد. ساخت و ساز وایرفریم در واقع فرایند تولید یک سر مشق یا این که مثال‌ی اول برای نرم افزار شما می باشد. شما میتوانید ابزارهای مثال‌سازی آنلاین بیشماری را پیدا نمایید. پرطرفدارترین این ابزارها Balsamiq, Moqups و HotGloo می‌باشند، که به شما اذن می دهند خیر صرفا به درگ کردن و دراپ کردن کلیه placehorder ها و گرافیک‌ها در محل صحیح بپردازید، بلکه میتوانید امکان استعمال از دکمه را نیز فعال نمائید تا بتوانید از روش کلیک کردن در برنامه خویش آن را بازنگری نمائید.
هنگامی که بر روی وایرفرم‌های خودکار می کنید می بایست به ساخت و ساز یک استوری‌ پیروزی برای نرم‌افزار خویش نیز بپردازید. ایده‌ی اساسی این میباشد که یک نقشه خط مش تولید نمایید تا به شما یاری دهد ارتباط‌ی در میان هرکدام از صفحه های و چگونگی هدایت یوزرها در طی به کارگیری از برنامه را ادراک فرمایید.

مرحله‌ی ۵- Back End اپ متبوع خویش را تمجید فرمائید.
وایرفریم و استوری‌پیروزی شما اکنون به شالوده‌های ساختاری مرحله‌ی آخرین نرم افزار شما تبدیل گردیده‌اند. از سرورها، دیاگرام داده‌ها و API های خویش یک طرح بکشید. این یک منبع اثر گذار برای گسترش‌دهندگان به حساب میآید و هرچه اشخاص بیشتری به پروژه شما بپیوندند، شما از یک دیاگرام روشن‌خیس به مراد مطالعه‌ی آن بوسیله دیگرافراد برخوردارید. وایرفریم‌ها و استوری‌بردهای خویش را با اعتنا به محدودیت‌های فنی، تصحیح فرمایید .

مرحله‌ی ۶- مثال آزمایشی خویش را آزمایش فرمائید.
به وایرفریم‌های خویش بازگردید و از دوستان، خانواده، همیاران و متخصصان بخواهید تا به شما در بازبینی آن امداد نمایند. به آن ها اذن‌ی دسترسی به وایرفریم‌ها را بدهید و از آنان بخواهید تا برنامه شمارا آزمون نمایند. از آن‎ها برای ارائه‌ی یک برخورد صادقانه درخواست نمائید و نقایص و لینک و پیوند‌های مسدود را شناسایی نمائید. در شکل قابلیت و امکان از آنها بخواهید تا مثال اول را در مقابل شما آزمون نمایند. طریق‌ی به کار گیری‌ی آنها از اپلیکیشن را محاسبه فرمائید، از عکس‌العمل‌های آن ها یادداشت‌برداری فرمائید و UI/UX خویش را با آنها تطبیق دهید.

مقصود مهم، عینیت دادن به معنی نرم‌افزار شما پیش از داخل شدن به مراحل پباده سازی میباشد! هنگامی که شما پباده سازی را ابتدا کردید، عوض کردن این پروسه بسیار دشوارتر خواهد بود، براین اساس هرچه مثال اول شما از در آغاز شفاف‌خیس باشد، برای عمل شما بهتر خواهد ب

دو نکته‌ی اساسی دیگر برای طراحی اپلیکیشن ، بازاریابی و کسب درآمد میباشد. هم اکنون که شما از عملی شدن ایده‌ی خویش مطمئن می باشید، بایستی در امر راهبردهای عملی، به مراد معرفی اپ خویش به بازار تصور کنید. حالت خویش را انتخاب فرمائید، بهتر میباشد به خیر و خوبی بدانید که به چه شکل می توانید به مخاطب متبوع خویش دسترسی پیدا فرمایید و چه‌گونه می توانید او‌را وادار فرمایید که بها به کار گیری از نرم‌افزار‌ی شما‌را شعور نماید.

نکته‌ی اصلی دیگر این میباشد که مشخص و معلوم نمائید نرم افزار شما چه‌طور قرار میباشد برای شما درآمدزایی نماید. آیا قرار میباشد برای دانلود نرم‌افزار خویش از یوزرها پول بگیرید؟ یا این که آن را به طور مجانی و در کنار اکران تبلیغات در دست یوزرها قرار می‌دهید؟ این موقعیت نیاز به یک مقر کاربری عظیم داراست. به این ترتیب به خیر و خوبی درخصوص آن تصور کنید.
طرز‌های اکثری برای کسب درآمد از روش یک نرم‌افزار وجود دارا هستند و به شما بستگی داراست که تصمیم بگیرید قصد دارید از چه مسیری به کارگیری نمایید.

مرحله‌ی ۴- یک وایرفریم و استوری‌پیروزی تولید نمایید.
در‌این مرحله ایده‌ها و خصوصیت‌های نرم افزار شما روشن‌تری خواهند شد. ساخت و ساز وایرفریم در واقع فرایند تولید یک سر مشق یا این که مثال‌ی اول برای نرم افزار شما می باشد. شما میتوانید ابزارهای مثال‌سازی آنلاین بیشماری را پیدا نمایید. پرطرفدارترین این ابزارها Balsamiq, Moqups و HotGloo می‌باشند، که به شما اذن می دهند خیر صرفا به درگ کردن و دراپ کردن کلیه placehorder ها و گرافیک‌ها در محل صحیح بپردازید، بلکه میتوانید امکان استعمال از دکمه را نیز فعال نمائید تا بتوانید از روش کلیک کردن در برنامه خویش آن را بازنگری نمائید.
هنگامی که بر روی وایرفرم‌های خودکار می کنید می بایست به ساخت و ساز یک استوری‌ پیروزی برای نرم‌افزار خویش نیز بپردازید. ایده‌ی اساسی این میباشد که یک نقشه خط مش تولید نمایید تا به شما یاری دهد ارتباط‌ی در میان هرکدام از صفحه های و چگونگی هدایت یوزرها در طی به کارگیری از برنامه را ادراک فرمایید.

مرحله‌ی ۵- Back End اپ متبوع خویش را تمجید فرمائید.
وایرفریم و استوری‌پیروزی شما اکنون به شالوده‌های ساختاری مرحله‌ی آخرین نرم افزار شما تبدیل گردیده‌اند. از سرورها، دیاگرام داده‌ها و API های خویش یک طرح بکشید. این یک منبع اثر گذار برای گسترش‌دهندگان به حساب میآید و هرچه اشخاص بیشتری به پروژه شما بپیوندند، شما از یک دیاگرام روشن‌خیس به مراد مطالعه‌ی آن بوسیله دیگرافراد برخوردارید. وایرفریم‌ها و استوری‌بردهای خویش را با اعتنا به محدودیت‌های فنی، تصحیح فرمایید .

مرحله‌ی ۶- مثال آزمایشی خویش را آزمایش فرمائید.
به وایرفریم‌های خویش بازگردید و از دوستان، خانواده، همیاران و متخصصان بخواهید تا به شما در بازبینی آن امداد نمایند. به آن ها اذن‌ی دسترسی به وایرفریم‌ها را بدهید و از آنان بخواهید تا برنامه شمارا آزمون نمایند. از آن‎ها برای ارائه‌ی یک برخورد صادقانه درخواست نمائید و نقایص و لینک و پیوند‌های مسدود را شناسایی نمائید. در شکل قابلیت و امکان از آنها بخواهید تا مثال اول را در مقابل شما آزمون نمایند. طریق‌ی به کار گیری‌ی آنها از اپلیکیشن را محاسبه فرمائید، از عکس‌العمل‌های آن ها یادداشت‌برداری فرمائید و UI/UX خویش را با آنها تطبیق دهید.

مقصود مهم، عینیت دادن به معنی نرم‌افزار شما پیش از داخل شدن به مراحل پباده سازی میباشد! هنگامی که شما پباده سازی را ابتدا کردید، عوض کردن این پروسه بسیار دشوارتر خواهد بود، براین اساس هرچه مثال اول شما از در آغاز شفاف‌خیس باشد، برای عمل شما بهتر خواهد ب

برچسب ها طراحی اپلیکیشن ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 575
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 135
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 78
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 248
  • بازدید ماه : 992
  • بازدید سال : 6424
  • بازدید کلی : 32626
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه