loading...

مقالات طراحی اپ موبایل

بازدید : 16
پنجشنبه 25 اسفند 1401 زمان : 11:12

Geofencing چیست و چه گونه فعالیت می‌کند؟
آیا به محض اینکه برای رفتن به خانه به سمت ماشین خود میروید، تلفنتان در جیب شما به صدا درمی‌آید و با اعلانی از واحد سنجش ترافیک و مدت که سفرتان طول می کشد، شما را باخبر می‌سازد؟
این طریق به عنوان ژئوفنسینگ (Geofencing) شناخته می‌شود و یک تکنیک بازاریابی می باشد که بیشتر، مشاغل دارای نرم افزار‌ی گوشی برای غرض قرار دادن مردم در مناطق محلی، به آن روی می‌آورند. اصولاً گزینش محدوده، به شما قابلیت می‌دهد حصار مجازی را در نزدیکی هر حوزه‌‌ای که گزینش می‌کنید و به هر واحد سنجش که مناسب میدانید، قرار دهید. به محض اینکه کاربران نرم‌افزار‌ی شما وارد محدوده‌ی شما میشوند، با یک اعلان، خدمات یا محصولات شما و نسبتاًْ هر چیزی طراحی اپلیکیشن در مشهد که دوست دارید، به آنها اعلام می‌گردد.

محتوا پنهان
1 ژئوفنسینگ چیست؟
2 چرا Geofencing را گزینش نمایید؟
3 مزایایی که Geofencing به کسب و کار شما ارائه میدهد.
3.1 بهبود سئو محلی
3.2 جمع داده های پیشرفته
3.3 عنصر شخصی را ارائه دهید.
3.4 پول در بیاورید، پس‌انداز فرمایید.
3.5 پیاده سازی Geofencing در استراتژی بازاریابی شما
3.6 فارغ حوزه‌ را مورد مقصود قرار ندهید.
3.7 یک اعلان واضح تهیه و تنظیم فرمایید.
3.8 تکمیل فرآیند با تبلیغات در فروشگاه
3.9 پروفایل های اجتماعی خود را نیز سرگرم فرمایید.
4 Geofencing چه گونه فعالیت می‌کند؟
4.1 دفتر کار
4.2 نیازی به سخت افزار نیست.
4.3 ملاحظات کلیدی به خیال داشته باشید.
4.4 فراتر فکر کنید.
4.5 از زمان خود درست به کارگیری فرمائید.
4.6 آنچه می خواهند به آن ها بدهید.
4.7 خودتان را فریب ندهید.
4.8 همه چیز را بسنجید.
5 3 کسب و کار که به خیر آن را اعمال میدهند.
5.1 North Face
5.2 Starbucks
5.3 Uber
ژئوفنسینگ چیست؟
قبل از اینکه به مختصات ژئوفنسینگ و نحوه‌ی استفاده از آن برای هر شغلی در هر مسئله‌ای بپردازیم، بیایید به اصول اول برگردیم و طرز‌ی کوشش آن را تفحص کنیم و اینکه چرا می‌خواهید آن را به عنوان یک تکنیک بازاریابی در حیث بگیرید.

اگر ساختن یک اپلیکیشن‌ی موبایل را برای تجارت خود انتخاب کرده‌اید (با افزایش محبوبیت و تلاش نرم‌افزار‌ها، گزینش نه هست)، احتمالاً از قبل می‌دانید که قرار دادن اعلان‌ها یکی‌از سودمندترین ویژگی‌ نرم افزار‌هاست. از طریق اعلان‌ها، حاذق خواهید بود به آحاد عده ای که نرم‌افزار‌ی شما را لود یا استعمال کرده‌اند، پیام ارسال کنید. این به شما کمک می‌کند تا همیشه ذهن کاربران را مشغول نمایید؛ زیرا می توانید از طریق یک سفارش عالی، به روزرسانی اطلاعات شرکت خود و بعضی از آخرین خبر‌ها صنعت یا آخرین نسخه‌های کالایی که برای انتشار در بازار آماده می کنید، مستقیماً با آنان درباره ی باشید.

با ارائه‌ی یك مجال درآمد خارق العاده، میتوانید با كمك از ژئوفنسینگ و یک اعلان هشدار دهنده، یک مرحله جلوتر بروید. در هنگام تولید حوزه‌‌ی حصارکشی شده، شما می توانید در همان لحظه که کاربران پا به حوزه‌‌ی شما گذاشتند یا حتی هنگام رخنه‌ آن، یک اعلان برای آن‌ها ارسال فرمائید؛ این یک ترفند بازاریابی فوق العاده سریع هست، هنگامی که کاربران اپلیکیشن‌ی شما در حوالی شما و در فاصله‌ی قابل توجهی قرار میگیرند، در ارتباط شما می‌شنوند؛ که یک تکنیک بهتر میباشد.

چرا Geofencing را انتخاب کنید؟
در شرایطی که از خود می پرسید که آیا فعال سازی این عمل، زحمت زیادی دارد یا اینکه واقعاً اعمال آن بازدهی داراست، برخی از این آمارها را در زمینه‌ی مقصود گذاری مکانی در لحاظ بگیرید:

موقتی حدود ٪30 از جمعیت عالم به کارگیری یا ذیل تاثیر هدف‌گذاری مکانی هستند.
80٪ از مردم می گویند که می‌خواهند یا ذوق زده میشوند که پیام های هدفمند را از استحصال و کارها دریافت کنند.
70٪ از مصرف کنندگان خوشحال خواهند شد که مکان خود را به اشتراک بگذارند، چنانچه چیزی را در عوضش دریافت کنند.
در‌حالتی که آنها نزدیک به کسب و کار شوند، ٪72 از مصرف کنندگان از طریق یک تماس، اقدام به دریافت اطلاعات از طریق اعلان اطلاع رسانی می‌کنند.
60٪ از مردم موقتا درپی اطلاعات محلی در تلفن‌های گوشی خود می‌باشند، در حالی که ٪40 مستقیماْ در پی آن می باشند.

مزایایی که Geofencing به بیزنس شما ارائه می دهد.
فعلا شما برخی از دلایلی که چرا می بایست آن را برای بیزنس خود در لحاظ بگیرید، می دانید. اکنون بیایید بعضا از مزایای بیزنس خود را بعد از معرفی Geofencing به استراتژی بازاریابی خود را پژوهش کنیم:

بهبود seo محلی
در جستجوهای محلی بسیار پر طرفدار، Geofencing می تواند یک ابزار بسیار توانا باشد که به شما یاری می‌کند سکو بندی بالاتری داشته‌ باشید. همان طور که سیستم مطابق مکان ، شما را قادر می‌سازد مشتریان محلی را در یک حوزه‌‌ی خاص مورد غرض قرار دهید، پیام شما را نیز به موقع ارسال می‌کند.

عده داده های پیشرفته
سخت می باشد بدانید که چه طور مشتریان شما در مورد شما رسیدگی کرده‌اند؛ یا چرا شمارا انتخاب کرده اند؛ البته Geofencing شمارا قادر می‌سازد تا اطلاعات بسیار مهمی را عده فرمائید. شما قدرتمند خواهید بود تا هنگامی که کسی در اطراف شما باقی بماند، اثربخشی پیامی که از طریق اعلان‌ها ارسال می کنید و اینکه چگونه اکثر زمان ها آنها نزدیک به شما و فرکانس می‌باشند را در آن تحقیق فرمائید.

با استفاده از این داده‌ها و همچنین ادغام آن با گزارش های گروه‌هایی مانند: Google Analytics و SemRush، شما می توانید استراتژی بازاریابی خود را تعریف و اصلاح کنید، تا‌هنگامیکه به بازار مقصود مورد نظر خود برسید.

عنصر شخصی را ارائه دهید.
با استعمال از داده‌ها همان طور که در ابتدا ذکر شد، شما در جای بهتر برای ارائه‌ی یک تجربه‌ی شخصی‌تر به کاربران گوشی خود خواهید بود. شما می‌توانید ملاحظه کنید که کدام یک از پیام‌های شما سبب تحریک کاربران محلی میشود و بهتر میباشد چه چیزی در طراحی آنان به کار گیری نمائید. می‌توانید مصرف کنندگان ناامید را هنگامی که شرکت‌ها آنان را با محتوایی که هیچ ارتباطی با علایقشان ندارد، اشراف کرده‌اند؛ با استعمال از داده‌های Geofencing جذب نمایید.

پول در بیاورید، پس‌انداز نمایید.
مهم نیست که دارایی‌ی در دسترس شما، زیاد یا نادر می‌باشد، Geofencing میتواند طرز‌ی صرفه جویی در آن را موثرتر کند. همان طور که مخاطبان مناسب و مرتبطی را غرض قرار می‌دهید، به نوبه‌ی خود هزینه‌ی کمتری را صرف تبلیغات خود در عوض اشخاصی میکنید که عشق ای به آنچه شما ارائه می‌دهید، ندارند.

پیاده سازی Geofencing در استراتژی بازاریابی شما
امیدوارم اینک Geofencing را به عنوان یک تاکتیک بسیار مثبت برای استقرار در استراتژی بازاریابی بیزنس خود شناسایی کرده‌ باشید. در اینجا یک سری نکته در امر چگونگی رفتن به تهیه و تنظیم آن و تصمیم گیری در مورد مخاطبان شما وجود دارد:

فارغ حوزه‌ را مورد غرض قرار ندهید.
شما می توانید حوزه‌‌ی Geofended خود را به هر اندازه‌ای که می‌خواهید تهیه فرمائید، با این اینک عاقلانه میباشد که بیش تر از حد والا نباشد؛ زیرا میخواهید مخاطبان تصفیه شده را به نه گزینش فرمایید. شروع به محله‌ی خود بپردازید و به خاطر داشته باشید که آیا بازار مقصود شما احتمالا با خط مش رفتن یا رانندگی به مکان شما می رسد، زیرا این می تواند تا حدی بر حوزه‌‌ای که هدف شما جای دارد، تاثیر بگذارد.

یک اعلان مبرهن تنظیم کنید.
پیامی را که به مشتریان خود ارسال می کنید، کلیدی میباشد. زیرا به آن ها نیاز دارید تا نظرشان را جلب فرمائید و اقدام مورد نظر را اعمال دهید. یک تماس روشن برای اقداماتی که آنان را هدایت می‌کند تا فوراْ شغل‌هایی را ایفا دهند که شما می خواهید، ضروری است. هدف کلی این کار این میباشد که مصرف کننده را در همان لحظه به مکان خود برسانید، در حالی که در شعاع هدف شما قراردارد.

تکمیل فرآیند با تبلیغات در فروشگاه
تبلیغات، پیشنهادات و معاملات هنوز هم یکی‌از بهترین راه‌های جذب مشتریان میباشد. Geofencing برای اعلام این پیشنهادات می‌باشد. مطمئن شوید که بعضا از معاملات فاکتور “WOW” را اجرا داده‌اید؛ زیرا رقابت را از دربین می‌برد و استفاده کننده نرم افزار‌ی شما راه‌حل‌ای جز بازدید شما ندارد.

پروفایل های اجتماعی خود را نیز درگیر نمائید.
با ارتقا مقدار کاربران رسانه‌های اجتماعی این روز ها، شما میتوانید قدرت اجتماعی را برای Geofencing خوب مهار نمائید! اگر به روز رسانی‌های منظم در رسانه‌های اجتماعی در کنار کمپین Geofencing خود را جاری ساختن نمائید، میتوانید تدبیر از برند را بالا ببرید.

Geofencing چه‌طور فعالیت می‌کند؟
موقتا ما بیشتر در باب Geofencing می دانیم. در پی به چگونگی امداد به کسب و کار شما و طرز اجرای آن در کمپین بازاریابی گسترده تر خود، همچنین چه گونه از منظر فنی فعالیت می‌کند، می پردازیم.

محل کار
به منظور جستن یک دستگاه مخاطب برای ارسال هر اعلان اصلی، Geofencing از ترکیبی سه گانه مشتمل بر: cellular ،GPS یا WIFI به کارگیری می‌کند. آیتم دوم هم پا با cellular triangulation قابل اطمینان‌تر هستند. GPS باتری استفاده کننده را خالی می‌کند، بدین ترتیب معدود طرفدار می باشد.

نیازی به سخت افزار نیست.
با رویش نیاز به رعایت ملزومات حریم خصوصی، می توانید مطمئن باشید که با Geofencing شما قطعاْ بر روی محل هر کسی snooping نیست. یک استفاده کننده باید اجازه دهد که نرم‌افزار‌ی شما استیناف بر مکان و ارسال اعلان‌ها داشته باشد؛ بدین مضمون‌ که مخاطب، در دست گرفتن کننده است.

ملاحظات کلیدی به خیال و خاطر داشته باشید.
درحال حاضر شما از Ins و Outs از Geofencing مطلع می‌باشید، چندین ملاحظات اصلی برای پیش بینی فرایند طراحی برنامه و فعال سازی وجود دارد.

فراتر فکر کنید.
در بالا تهیه Geofence خود را در اطراف محل تجارت خود در لحاظ بگیرید؛ با این هم اکنون لازم نیست که این فقط روش باشد. شما هیچ محدودیتی در باب تعیین حوزه‌‌ی Geofence خود ندارید و این قابلیت را برای شما مهیا می‌کند تا مناطق اطراف رقبا را هدف قرار دهید و با مشتریانی که می‌خواهید، بیشتر وقت خود را صرف کنند.

از زمان خود درست استعمال نمایید.
آیتم آتی که بایستی حل نمایید فرصت با صرفه برای ارسال اعلان به کاربران است. بعداز اتمام فرصت مقرر برای شما، هیچ کسی زمانی که وارد حیطه مورد نظر شما می شود اعلانی دریافت نمی‌کند. در موقعیتی مشابه، در حالتی که رستورانی هستید که همیشه در وقت ناهار شلوغ می‌باشد، درین زمان از روز واقعاً دیگر به مشتری نیاز ندارید. بنابراین بسیار سودمندتر خواهد بود که در انتظار بمانید تا یک زمان ساکت و آرام در روز، همت کنید افراد بیشتری را جذب نمایید. وقتی میخواهید کاربران نرم‌افزار‌ اقدامی ایفا دهند، نسبتاًً به اندازه اصلاح کردن منطقه‌ی مورد نظر شما اساسی است.

آنچه می خواهند به آنان بدهید.
هیچ کس نمی خواهد در مجموع طول روز با پیام‌های بازرگانی بمباران خواهد شد، بدین ترتیب شما می بایست مشتری را در یک پیام کوتاه و بی واسطه، آگاه نمائید. ارسال مداوم پیام، هر مورد با پیشنهادات گوناگون، احتمالاً سرگردان کننده و آزار دهنده خواهد بود و احتمال بی سر و صدا شدن اعلان‌های شما و ناامید شدن از نام تجاری شما را افزایش می‌دهد. یک سفارش مانند “یکی‌از بخر، یکی مجانی ببر” در یک زمان هنگامی تعیین شده، اعتنا کاربران را جلب می‌کند، پیام را با صدای بلند روشن می‌کند و در عین موقتا آن ها را تشویق به معامله می‌کند.

خودتان را فریب ندهید.
فریادی که میگوید: «تجارت شما در آنجا وجود دارااست.» به اندازه‌ی کافی برای جلب مشتری بالقوه کافی نخواهد بود. اقدامات شما باید رفیعتر از سخنان شما باشد، بنابراین یک معامله یا پیشنهاد مختصر که توجه آنها‌را جلب می‌کند و به اندازه‌ی کافی جذاب است، جهت انجام یک عمل، منفعت‌ی مطلوب دارااست.

تمامی چیز را بسنجید.
ما در ابتدا عنایت اندازه گیری را فهم کردیم، البته واقعا نمی‌توان بر مداقه آن تاکید کرد. هر میزان کوچک یا بلندمرتبه قادر است بر تغییرات ظریف یا عمده ای که شما به جلو حرکت میدهد، تأثیر بگذارد.

Geofencing چیست و چه گونه فعالیت می‌کند؟
آیا به محض اینکه برای رفتن به خانه به سمت ماشین خود میروید، تلفنتان در جیب شما به صدا درمی‌آید و با اعلانی از واحد سنجش ترافیک و مدت که سفرتان طول می کشد، شما را باخبر می‌سازد؟
این طریق به عنوان ژئوفنسینگ (Geofencing) شناخته می‌شود و یک تکنیک بازاریابی می باشد که بیشتر، مشاغل دارای نرم افزار‌ی گوشی برای غرض قرار دادن مردم در مناطق محلی، به آن روی می‌آورند. اصولاً گزینش محدوده، به شما قابلیت می‌دهد حصار مجازی را در نزدیکی هر حوزه‌‌ای که گزینش می‌کنید و به هر واحد سنجش که مناسب میدانید، قرار دهید. به محض اینکه کاربران نرم‌افزار‌ی شما وارد محدوده‌ی شما میشوند، با یک اعلان، خدمات یا محصولات شما و نسبتاًْ هر چیزی طراحی اپلیکیشن در مشهد که دوست دارید، به آنها اعلام می‌گردد.

محتوا پنهان
1 ژئوفنسینگ چیست؟
2 چرا Geofencing را گزینش نمایید؟
3 مزایایی که Geofencing به کسب و کار شما ارائه میدهد.
3.1 بهبود سئو محلی
3.2 جمع داده های پیشرفته
3.3 عنصر شخصی را ارائه دهید.
3.4 پول در بیاورید، پس‌انداز فرمایید.
3.5 پیاده سازی Geofencing در استراتژی بازاریابی شما
3.6 فارغ حوزه‌ را مورد مقصود قرار ندهید.
3.7 یک اعلان واضح تهیه و تنظیم فرمایید.
3.8 تکمیل فرآیند با تبلیغات در فروشگاه
3.9 پروفایل های اجتماعی خود را نیز سرگرم فرمایید.
4 Geofencing چه گونه فعالیت می‌کند؟
4.1 دفتر کار
4.2 نیازی به سخت افزار نیست.
4.3 ملاحظات کلیدی به خیال داشته باشید.
4.4 فراتر فکر کنید.
4.5 از زمان خود درست به کارگیری فرمائید.
4.6 آنچه می خواهند به آن ها بدهید.
4.7 خودتان را فریب ندهید.
4.8 همه چیز را بسنجید.
5 3 کسب و کار که به خیر آن را اعمال میدهند.
5.1 North Face
5.2 Starbucks
5.3 Uber
ژئوفنسینگ چیست؟
قبل از اینکه به مختصات ژئوفنسینگ و نحوه‌ی استفاده از آن برای هر شغلی در هر مسئله‌ای بپردازیم، بیایید به اصول اول برگردیم و طرز‌ی کوشش آن را تفحص کنیم و اینکه چرا می‌خواهید آن را به عنوان یک تکنیک بازاریابی در حیث بگیرید.

اگر ساختن یک اپلیکیشن‌ی موبایل را برای تجارت خود انتخاب کرده‌اید (با افزایش محبوبیت و تلاش نرم‌افزار‌ها، گزینش نه هست)، احتمالاً از قبل می‌دانید که قرار دادن اعلان‌ها یکی‌از سودمندترین ویژگی‌ نرم افزار‌هاست. از طریق اعلان‌ها، حاذق خواهید بود به آحاد عده ای که نرم‌افزار‌ی شما را لود یا استعمال کرده‌اند، پیام ارسال کنید. این به شما کمک می‌کند تا همیشه ذهن کاربران را مشغول نمایید؛ زیرا می توانید از طریق یک سفارش عالی، به روزرسانی اطلاعات شرکت خود و بعضی از آخرین خبر‌ها صنعت یا آخرین نسخه‌های کالایی که برای انتشار در بازار آماده می کنید، مستقیماً با آنان درباره ی باشید.

با ارائه‌ی یك مجال درآمد خارق العاده، میتوانید با كمك از ژئوفنسینگ و یک اعلان هشدار دهنده، یک مرحله جلوتر بروید. در هنگام تولید حوزه‌‌ی حصارکشی شده، شما می توانید در همان لحظه که کاربران پا به حوزه‌‌ی شما گذاشتند یا حتی هنگام رخنه‌ آن، یک اعلان برای آن‌ها ارسال فرمائید؛ این یک ترفند بازاریابی فوق العاده سریع هست، هنگامی که کاربران اپلیکیشن‌ی شما در حوالی شما و در فاصله‌ی قابل توجهی قرار میگیرند، در ارتباط شما می‌شنوند؛ که یک تکنیک بهتر میباشد.

چرا Geofencing را انتخاب کنید؟
در شرایطی که از خود می پرسید که آیا فعال سازی این عمل، زحمت زیادی دارد یا اینکه واقعاً اعمال آن بازدهی داراست، برخی از این آمارها را در زمینه‌ی مقصود گذاری مکانی در لحاظ بگیرید:

موقتی حدود ٪30 از جمعیت عالم به کارگیری یا ذیل تاثیر هدف‌گذاری مکانی هستند.
80٪ از مردم می گویند که می‌خواهند یا ذوق زده میشوند که پیام های هدفمند را از استحصال و کارها دریافت کنند.
70٪ از مصرف کنندگان خوشحال خواهند شد که مکان خود را به اشتراک بگذارند، چنانچه چیزی را در عوضش دریافت کنند.
در‌حالتی که آنها نزدیک به کسب و کار شوند، ٪72 از مصرف کنندگان از طریق یک تماس، اقدام به دریافت اطلاعات از طریق اعلان اطلاع رسانی می‌کنند.
60٪ از مردم موقتا درپی اطلاعات محلی در تلفن‌های گوشی خود می‌باشند، در حالی که ٪40 مستقیماْ در پی آن می باشند.

مزایایی که Geofencing به بیزنس شما ارائه می دهد.
فعلا شما برخی از دلایلی که چرا می بایست آن را برای بیزنس خود در لحاظ بگیرید، می دانید. اکنون بیایید بعضا از مزایای بیزنس خود را بعد از معرفی Geofencing به استراتژی بازاریابی خود را پژوهش کنیم:

بهبود seo محلی
در جستجوهای محلی بسیار پر طرفدار، Geofencing می تواند یک ابزار بسیار توانا باشد که به شما یاری می‌کند سکو بندی بالاتری داشته‌ باشید. همان طور که سیستم مطابق مکان ، شما را قادر می‌سازد مشتریان محلی را در یک حوزه‌‌ی خاص مورد غرض قرار دهید، پیام شما را نیز به موقع ارسال می‌کند.

عده داده های پیشرفته
سخت می باشد بدانید که چه طور مشتریان شما در مورد شما رسیدگی کرده‌اند؛ یا چرا شمارا انتخاب کرده اند؛ البته Geofencing شمارا قادر می‌سازد تا اطلاعات بسیار مهمی را عده فرمائید. شما قدرتمند خواهید بود تا هنگامی که کسی در اطراف شما باقی بماند، اثربخشی پیامی که از طریق اعلان‌ها ارسال می کنید و اینکه چگونه اکثر زمان ها آنها نزدیک به شما و فرکانس می‌باشند را در آن تحقیق فرمائید.

با استفاده از این داده‌ها و همچنین ادغام آن با گزارش های گروه‌هایی مانند: Google Analytics و SemRush، شما می توانید استراتژی بازاریابی خود را تعریف و اصلاح کنید، تا‌هنگامیکه به بازار مقصود مورد نظر خود برسید.

عنصر شخصی را ارائه دهید.
با استعمال از داده‌ها همان طور که در ابتدا ذکر شد، شما در جای بهتر برای ارائه‌ی یک تجربه‌ی شخصی‌تر به کاربران گوشی خود خواهید بود. شما می‌توانید ملاحظه کنید که کدام یک از پیام‌های شما سبب تحریک کاربران محلی میشود و بهتر میباشد چه چیزی در طراحی آنان به کار گیری نمائید. می‌توانید مصرف کنندگان ناامید را هنگامی که شرکت‌ها آنان را با محتوایی که هیچ ارتباطی با علایقشان ندارد، اشراف کرده‌اند؛ با استعمال از داده‌های Geofencing جذب نمایید.

پول در بیاورید، پس‌انداز نمایید.
مهم نیست که دارایی‌ی در دسترس شما، زیاد یا نادر می‌باشد، Geofencing میتواند طرز‌ی صرفه جویی در آن را موثرتر کند. همان طور که مخاطبان مناسب و مرتبطی را غرض قرار می‌دهید، به نوبه‌ی خود هزینه‌ی کمتری را صرف تبلیغات خود در عوض اشخاصی میکنید که عشق ای به آنچه شما ارائه می‌دهید، ندارند.

پیاده سازی Geofencing در استراتژی بازاریابی شما
امیدوارم اینک Geofencing را به عنوان یک تاکتیک بسیار مثبت برای استقرار در استراتژی بازاریابی بیزنس خود شناسایی کرده‌ باشید. در اینجا یک سری نکته در امر چگونگی رفتن به تهیه و تنظیم آن و تصمیم گیری در مورد مخاطبان شما وجود دارد:

فارغ حوزه‌ را مورد غرض قرار ندهید.
شما می توانید حوزه‌‌ی Geofended خود را به هر اندازه‌ای که می‌خواهید تهیه فرمائید، با این اینک عاقلانه میباشد که بیش تر از حد والا نباشد؛ زیرا میخواهید مخاطبان تصفیه شده را به نه گزینش فرمایید. شروع به محله‌ی خود بپردازید و به خاطر داشته باشید که آیا بازار مقصود شما احتمالا با خط مش رفتن یا رانندگی به مکان شما می رسد، زیرا این می تواند تا حدی بر حوزه‌‌ای که هدف شما جای دارد، تاثیر بگذارد.

یک اعلان مبرهن تنظیم کنید.
پیامی را که به مشتریان خود ارسال می کنید، کلیدی میباشد. زیرا به آن ها نیاز دارید تا نظرشان را جلب فرمائید و اقدام مورد نظر را اعمال دهید. یک تماس روشن برای اقداماتی که آنان را هدایت می‌کند تا فوراْ شغل‌هایی را ایفا دهند که شما می خواهید، ضروری است. هدف کلی این کار این میباشد که مصرف کننده را در همان لحظه به مکان خود برسانید، در حالی که در شعاع هدف شما قراردارد.

تکمیل فرآیند با تبلیغات در فروشگاه
تبلیغات، پیشنهادات و معاملات هنوز هم یکی‌از بهترین راه‌های جذب مشتریان میباشد. Geofencing برای اعلام این پیشنهادات می‌باشد. مطمئن شوید که بعضا از معاملات فاکتور “WOW” را اجرا داده‌اید؛ زیرا رقابت را از دربین می‌برد و استفاده کننده نرم افزار‌ی شما راه‌حل‌ای جز بازدید شما ندارد.

پروفایل های اجتماعی خود را نیز درگیر نمائید.
با ارتقا مقدار کاربران رسانه‌های اجتماعی این روز ها، شما میتوانید قدرت اجتماعی را برای Geofencing خوب مهار نمائید! اگر به روز رسانی‌های منظم در رسانه‌های اجتماعی در کنار کمپین Geofencing خود را جاری ساختن نمائید، میتوانید تدبیر از برند را بالا ببرید.

Geofencing چه‌طور فعالیت می‌کند؟
موقتا ما بیشتر در باب Geofencing می دانیم. در پی به چگونگی امداد به کسب و کار شما و طرز اجرای آن در کمپین بازاریابی گسترده تر خود، همچنین چه گونه از منظر فنی فعالیت می‌کند، می پردازیم.

محل کار
به منظور جستن یک دستگاه مخاطب برای ارسال هر اعلان اصلی، Geofencing از ترکیبی سه گانه مشتمل بر: cellular ،GPS یا WIFI به کارگیری می‌کند. آیتم دوم هم پا با cellular triangulation قابل اطمینان‌تر هستند. GPS باتری استفاده کننده را خالی می‌کند، بدین ترتیب معدود طرفدار می باشد.

نیازی به سخت افزار نیست.
با رویش نیاز به رعایت ملزومات حریم خصوصی، می توانید مطمئن باشید که با Geofencing شما قطعاْ بر روی محل هر کسی snooping نیست. یک استفاده کننده باید اجازه دهد که نرم‌افزار‌ی شما استیناف بر مکان و ارسال اعلان‌ها داشته باشد؛ بدین مضمون‌ که مخاطب، در دست گرفتن کننده است.

ملاحظات کلیدی به خیال و خاطر داشته باشید.
درحال حاضر شما از Ins و Outs از Geofencing مطلع می‌باشید، چندین ملاحظات اصلی برای پیش بینی فرایند طراحی برنامه و فعال سازی وجود دارد.

فراتر فکر کنید.
در بالا تهیه Geofence خود را در اطراف محل تجارت خود در لحاظ بگیرید؛ با این هم اکنون لازم نیست که این فقط روش باشد. شما هیچ محدودیتی در باب تعیین حوزه‌‌ی Geofence خود ندارید و این قابلیت را برای شما مهیا می‌کند تا مناطق اطراف رقبا را هدف قرار دهید و با مشتریانی که می‌خواهید، بیشتر وقت خود را صرف کنند.

از زمان خود درست استعمال نمایید.
آیتم آتی که بایستی حل نمایید فرصت با صرفه برای ارسال اعلان به کاربران است. بعداز اتمام فرصت مقرر برای شما، هیچ کسی زمانی که وارد حیطه مورد نظر شما می شود اعلانی دریافت نمی‌کند. در موقعیتی مشابه، در حالتی که رستورانی هستید که همیشه در وقت ناهار شلوغ می‌باشد، درین زمان از روز واقعاً دیگر به مشتری نیاز ندارید. بنابراین بسیار سودمندتر خواهد بود که در انتظار بمانید تا یک زمان ساکت و آرام در روز، همت کنید افراد بیشتری را جذب نمایید. وقتی میخواهید کاربران نرم‌افزار‌ اقدامی ایفا دهند، نسبتاًً به اندازه اصلاح کردن منطقه‌ی مورد نظر شما اساسی است.

آنچه می خواهند به آنان بدهید.
هیچ کس نمی خواهد در مجموع طول روز با پیام‌های بازرگانی بمباران خواهد شد، بدین ترتیب شما می بایست مشتری را در یک پیام کوتاه و بی واسطه، آگاه نمائید. ارسال مداوم پیام، هر مورد با پیشنهادات گوناگون، احتمالاً سرگردان کننده و آزار دهنده خواهد بود و احتمال بی سر و صدا شدن اعلان‌های شما و ناامید شدن از نام تجاری شما را افزایش می‌دهد. یک سفارش مانند “یکی‌از بخر، یکی مجانی ببر” در یک زمان هنگامی تعیین شده، اعتنا کاربران را جلب می‌کند، پیام را با صدای بلند روشن می‌کند و در عین موقتا آن ها را تشویق به معامله می‌کند.

خودتان را فریب ندهید.
فریادی که میگوید: «تجارت شما در آنجا وجود دارااست.» به اندازه‌ی کافی برای جلب مشتری بالقوه کافی نخواهد بود. اقدامات شما باید رفیعتر از سخنان شما باشد، بنابراین یک معامله یا پیشنهاد مختصر که توجه آنها‌را جلب می‌کند و به اندازه‌ی کافی جذاب است، جهت انجام یک عمل، منفعت‌ی مطلوب دارااست.

تمامی چیز را بسنجید.
ما در ابتدا عنایت اندازه گیری را فهم کردیم، البته واقعا نمی‌توان بر مداقه آن تاکید کرد. هر میزان کوچک یا بلندمرتبه قادر است بر تغییرات ظریف یا عمده ای که شما به جلو حرکت میدهد، تأثیر بگذارد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 575
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 153
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 78
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 266
  • بازدید ماه : 1010
  • بازدید سال : 6442
  • بازدید کلی : 32644
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه