loading...

مقالات طراحی اپ موبایل

بازدید : 10
يکشنبه 2 بهمن 1401 زمان : 15:43

در شرایطی که مالک کسب و کار میباشید یا ضمن تارنما و شبکه‌های اجتماعی در پی بستر دیگری برای افزایش فروش خود هستید، داشتن یک برنامه موبایل استاندارد شما را به هدفی که دارید میرساند. برای درک خوب قدرت برنامه‌ها، کافی می باشد به زندگی روزمره خود نگاه فرمائید و ببینید تا چه حدی به نرم افزار‌های متفاوت گره خورده است. از گوش دادن به موسیقی، وب‌گردی و عمل در شبکه‌های اجتماعی گرفته تا درخواست آژانس یا پیشنهاد طعام به وسیله اپ‌های مرتبط در کمترین مجال ایفا میشوند. در این نوشته‌ی‌علمی قصد داریم به‌طور جامع به نصیب‌های یک برنامه بهتر و توانمند بپردازیم. با رعایت این مورد ها در ساخت نرم‌افزار، خواهید مشاهده کرد که در حین فرصت کوتاهی طیف وسیعی از جامعه مقصود، از نرم افزار شما استفاده کرده و براحتی با آن ارتباط برقرار می‌کنند.
تایید شده بوسیله متخصصین بخش اپلیکیشن نویسی

طراحی اپلیکیشن در مشهد


مقصود شما از داشتن نرم افزار چیست؟
قبل از اینکه سراغ ویژگی‌ های یک اپ خوب برویم، می بایست بازرسی کنیم که در تشکیل داد این نرم افزار بدنبال چه هدفی هستیم؟ در واقع باید بدانید اپلیکیشن شما قرار میباشد چه کاری را انجام دهد یا چه نیازی از استفاده کننده را رفع خواهد کرد؟
در مرحله آن‌گاه اهداف تجاری اپلیکیشن تعیین میگردند. نرم افزار شما راجع‌به چه بحران یا فرصتی به جامعه عرضه میشود؟ در پی طراحی برنامه ارزان می باشید یا هزینه آن برای شما حق تقدم نیست؟ برای اینکه بتوانید پاسخ مناسب‌تری به‌این دست سوال های داشته باشید، میتوانید از لیست ذیل کمک بگیرید:
1. اتوماسیون فرآیندهای تجاری

2. رئیس امور

3. خدمات رسانی به استفاده کننده

4. عده و محاسبه داده‌های موردنیاز کاربر

5. ساخت‌و‌ساز جریان درآمدی برای استفاده کننده

6. تشکیل داد بستری برای ارتباط با مشتریان

7. ابزار فراگیری مشتری یا کاربر

8. ابزار گزینه به کار گیری نیروی کار شرکت شما
در واقع هزاران مجال و استدلال برای ایجاد کرد یک برنامه وجود دارا‌هستند که مفاد بالا صرفا بخشی از آنها میباشند؛ به دنبال نحوه تشکیل داد چشم انداز برای یک اپ خدمات پزشکی را در قالب یک مثال پیش می بریم:
» کاربر این اپلیکیشن چه کسانی هستند؟ بیماران و افرادی که نیاز دارا هستند به دکتر معالج مراجعه کنند.
» کاربرد این نرم افزار چیست؟ وهله دهی ویزیت دکتر به بیماران
» تمرکز مهم آن روی چه موضوعی میباشد؟ اجازه می دهد تا مراجعین بصورت آنلاین از دکتر مورد نظر خود نوبت دریافت کنند و یا آن را جابجا کنند.
» چه ویژگی‌های کاربردی برای این نرم افزار موردنیاز است؟ ایجاد کرد حساب کاربری برای افراد، اتصال به بانک اطلاعاتی نوبت دهی پزشکان، وجود مجموعه بندی برای پزشکان متعدد و مفاد دیگر.
همان طور که دیدید درک صحیح از کارکرد اپلیکیشن می تواند به شما در انتخاب مفاد متفاوت مانند سرمایه مایحتاج برای ایجاد کرد نرم افزار کمک به‌سزایی کند.
جهت اگاهی از “ارزش طراحی نرم‌افزار” کلیک کنید.
یک اپلیکیشن بهتر چه ویژگی‌هایی داراست؟
یک کدام از دلایلی که نرم‌افزار‌های پرطرفدار بازار توانسته‌اند کاربران زیادی را به خود جذب کنند، بهره‌مندی از تعدادی ویژگی فوق العاده هست. در واقع تنها داشتن طراحی زیبا یا سرعت بالای یک نرم افزار نمی‌تواند ضامن موفقیت آن باشد، بلکه وجود مجموع این ویژگی‌ها در کنار هم مانند تکه‌های یک پازل، تصویر موفقیت اپلیکیشن شمارا بی نقص خواهد کرد! برای اینکه شعور بهتری از ویژگی‌های یک نرم افزار حرفه ای داشته باشید، آن ها را به دو بخش ویژگی‌های ظاهری و ویژگی‌های عملکردی تقسیم بندی کردیم.
ویژگی‌های ظاهری یک نرم افزار جالب
یک نرم افزار خوب چه ویژگی های ظاهری مثبتی می بایست داشته باشد. در پی با یار و همدم باشید.
1. طراحی بی آلایش و کاربردی
برای طراحی یک اپلیکیشن، هیچ چیز به اندازه کاربردی بودن سبک طراحی آن اصلی نیست. مطلقا شما هم با نرم‌افزار‌هایی روبرو شدید که مالامال زرق و برق و زیبا می باشند، البته این سبک از طراحی معمولاً کاربردی بودن نرم‌افزار را در درجه دوم قرار میدهد. تلاش فرمائید به ساده‌ترین طرز کاربران را در قسمت‌های مختلف یک نرم‌افزار هدایت نمایید و از ساخت موردها اضافه و دست و پاگیر دوری کنید. طراحی معمولی سبب ساز گردد تا کاربران با گاز با نرم‌افزار ارتباط برقرار کنند و از کارکردن با آن لذت ببرند.

2. رابط کاربری دیدنی

همانگونه که در دنیای واقعی و روابط بین افراد، اولین برخورد بسیار مهم و اثر گذار می باشد، در دنیای دیجیتال نیز به همین شکل می‌باشد! شاید منصفانه نباشد، ولی در اکثر مواقع پس از اولی باری که استفاده کننده اپلیکیشن شمارا به کارگیری می‌کند، تصمیم می‌گیرد که آن را در گوشی خود نگه دارد یا حذف کند. این واقعه در نرم افزار‌های رایگان بیشتر تکرار میگردد. در این فی مابین، یک رابط کاربری دیدنی می‌تواند به‌شدت روی کاربر تأثیر گذار باشد و او را متقاعد کند تا سا‌عتها از اپلیکیشن شما استعمال کند.

یک طرز کاربردی برای سنجش معیار موفقیت رابط کاربری اپ آن با رقباست. توجه فرمایید که چنانچه طراحی رابط کاربری شما نسبت به رقبا ضعیف‌تر باشد، حتماً تعیین اولیه کاربران نخواهید بود؛ همچنین اطمینان نتایج نمایید که طراحی رابط کاربری نرم افزار، بر مبنای سادگی و سریع‌تر کردن اوامر مخاطب انجام شده میباشد.

تک تک موارد در نرم افزار بایستی قابل فهم باشد، همت فرمائید همه چیز را تصویری نمایید و جای هیچگونه شک وتردید و سوال در ذهن مخاطب باقی نماند، وقتی که استفاده کننده برای اجرای دستور مورد نظر، گزینه‌ای را پیدا نکند، دچار سردرگمی خواهد شد و احتمالاً با فشردن دکمه هوم از نرم افزار شما خارج میشود.

ویژگی های یک اپ موبایل خوب
3. به کارگیری از تصاویر باکیفیت

در حالیکه باید نرم‌افزار خود را سبک نگه دارید و از اضافه کردن پوشه‌های حجیم به آن بپرهیزید، ولی وجود تصاویر یا موشن ‌گرافی‌های کیفیت بالا قادر است نرم افزار شمارا دوست داشتنی‌تر از پیشین کند. برای این شغل می توانید با استفاده از ابزارهای موجود، آغاز حجم تصاویر را فارغ از افت کیفیت کاهش دهید و سپس از آن ها در برنامه ریزی خود استفاده کنید. استاندارد مورد نظر برای طراحی تصاویر را می‎‌توانید HD یا 720p در حیث بگیرید که با اکثر تلفن‌های همدم از این کیفیت دفاع می‌کنند.

4. به کار گیری از تم‌ها و رنگ‌های متناسب

ناهماهنگی در میان رنگ‌های آیتم به کارگیری در طراحی، می تواند احساس ناخوشایندی در مخاطب ایجاد کرد کند. در طرف مقابل، استعمال از یک پالت رنگی معین و چشم‌نواز، هارمونی مناسبی در طراحی تشکیل داد کرده که مسلماً کاربر از آن لذت خواهد توفیق، همچنین از روانشناسی رنگ‌ها نیز غافل نشوید!

از جمله، بکارگیری رنگ‌های ادب قسمت مثل رنگ سبز در صفحات پرداخت، کمک کننده خواهد بود.

5. قابلیت و امکان شخصی سازی

شخصی سازی ظاهر نرم افزار و در مشت گذاشتن تم‌های مهیا، به کار گیری از برنامه را برای مخاطب لذت بخش خواهد کرد، همچنین وجود تم روز و شب کاربرد آن را در فضاهای بدون‌نور ارتقاء میدهد. گزینش رنگ، فونت و سایز آن از دیگر مفاد قابل شخصی سازی هستند.

برای پیشنهاد ” طرح ریزی خدماتی” کلیک کنید.

ویژگی‌های عملکردی یک نرم‌افزار توانا
نرم افزار شما باید ویژگی های عملکردی قابل قبولی داشته باشد. به‌دنبال 8 ویژگی اصلی که هر اپلیکیشنی می بایست داشته باشد را مرور میکنیم.

1. سرعت لود و اجرای اپلیکیشن

نرم افزار شما بایستی آن گاه تخت گاز انجام شده و استفاده کننده برای ورود به آن چشم به راه نماند. البته استحصال به این گزینه ساده نیست و نیاز به سئو‌های مداوم دارد؛ همچنین اجرای دستورات در نرم افزار نیز باید سریع و بلافاصله صورت بپذیرد، زیرا به کار گیری از یک نرم افزار کند با لودینگ‌های زمانبر برای هیچکس لذت بخش نیست.

ویژگی های یک نرم افزار حرفه ای
2. قابلیت نصب در سیستم عامل‌های متعدد

اندروید و iOS به عنوان پرطرفدارترین سیستم دلیل‌های گوشی در دانا، نسبتاً تمام بازار تلفن‌های هوشمند را به تسخیر خود درآورده‌اند. اپلیکیشن شما باید امکان نصب روی هر دوی این پلتفرم‌ها را داشته باشد تا بتوانید به مجموع مخاطبان مقصود خود دسترسی داشته باشید. در پیشین بدون چاره بودید که برای هرکدام اپلیکیشن جداگانه‌ای طراحی کنید، اما با استعمال از نرم‌افزار تشکیل داد برنامه مثل دور و اطراف Angular به‌راحتی میتوانید کدهای مندرج در سیستم ادله‌های گوناگون را تبدیل کرده و در هزینه و مجال خود صرفه جویی نمایید.

3. امنیت بالا

تأمین امنیت داده‌ها و اطلاعات کاربران، از مهم‌ترین اصولی میباشد که بایستی به آن پایبند باشید. شاید نیاز باشد برای این فعالیت از متخصصان این حوزه امداد بگیرید؛ اما با تمرکز به التفات زمینه، صرف هزینه برای آن معقول خواهد بود. ضمن اطلاعات کاربران، امنیت خود اپلیکیشن در عوض حمله ها هکرها و ویروس‌های مخرب نیز می بایست قابل توجه باشد. ویژگی‌های امنیتی مانند استعمال از رمزعبور برای ورود به نرم افزار و حسگرهای اثرانگشت یا تحقیق صورت که جدیداً در اکثر تلفن‌های هوشمند وجود دارد، سبب افزایش امنیت و اعتبار اپلیکیشن شما خواهد شد.

4. قابلیت و امکان جستجو در اپلیکیشن

اضافه کردن امکان جستجو به برنامه، مخصوصاً اپلیکیشن‌های فروشگاهی یا پرمحتوا، قادر است به‌شدت برای استفاده کننده کاربردی و جذاب باشد. قابلیت و امکان جستجو با این که مورد معمولی‌ای بوده، اما اکثری از تولیدکنندگان نرم‌افزار براحتی از کنار آن عبور می‌کنند، براین اساس به کار گیری از آن می تواند یک مزیت در قبال رقبا باشد.

برای پیشنهاد “طراحی اپ تاکسی اینترنتی” کلیک نمایید.

5. بروزرسانی و seo مداوم

هر فرصت که فکر کردید نرم‌افزار شما به اندازه کافی بهتر میباشد و نیاز به ساخت تغییرات در آن ندارید، می بایست فراهم مواجه با بحران‌های پیش رو باشید! در واقع بهبود و سئو اپ یک جریان مداوم می باشد که همواره باید به آن فکر کنید تا شیوه های جدیدی برای ارائه خدمات بهر پیدا نمایید. برای اماده ساختن ایده، از رقبا استعمال نمائید. در پی یک مزیت در اپ‌های رقبا بگردید که می‌تواند به طور بهتری صورت بپذیرد و آن را در اپلیکیشن خود پیاده سازی کنید. اما توجه کنید که انتشار بروزرسانی‌های مداوم و هفتگی شاید برای کاربران خوشایند نباشد. بدین ترتیب کوشش فرمایید فاصله وقتی بین بروزرسانی‌ها را رعایت فرمایید.

اپ خوب چه ویژگی داراست


6. تعامل کاربران

کوشش نمائید یک نرم افزار دوطرفه پیاده سازی نمائید تا کاربران نیز در آن شریک باشند. با این عمل براحتی به اشتباهات و نقاط ضعف اپ پی خواهید برد؛ اینکه استفاده کننده بتواند در فضای اپلیکیشن از شما پشتیبانی دریافت کند یا نظرها خود را بازگو کند، مزیتی است که بیشتر تولیدکنندگان اپلیکیشن از آن بی‌منفعت اند. در واقع اتفاقی که در اکثر نرم‌افزار‌ها در جریان میباشد، انتقال مخاطب به سایت یا دیگر پلتفرم‌ها برای حفاظت یا شنیدن دیدگاه ها می باشد که معمولاً برای کاربران خوشایند نیست.

7. استفاده از پوش نوتیفیکیشن

به کارگیری از پوش نوتیفیکشن‌ها یکی بهترین ابزارها برای ارتباط با استفاده کننده هست. طبق آمار، ارسال پوش نوتفیکیشن، در مقابل ارسال نشانی اینترنتی یا بازاریابی پیامکی عکس العمل بهتری دارااست و بخش اعظمی از کاربران براحتی با آنان ارتباط برقرار می‌کنند. تلاش فرمایید پوش نوتیفیکشن‌ها را بصورت شخصی سازی شده برای افراد بفرستید تا بازدهی بیشتری را دریافت فرمائید. ارسال پیشنهادات، تخفیفات و جشنواره‌های فروش از بهترین ایده‌ها برای ارسال پوش نوتیفیکشن می باشند. ولی در ارسال آنان نباید زیاده روی فرمایید!

8. سود گیری از فناوری AR

به کار گیری از فناوری AR مخصوصا برای استحصال و کارهایی که محصول ها فیزیکی به فروش می رسانند، بسیار جذاب و کاربردی خواهد بود. کاربران می‌توانند نمای سه آتی مال را قبل از خرید مشاهده کنند که مسلما هیجان انگیز میباشد. استفاده از چنین ویژگی‌های نوینی سبب ساز می شود تا به سرعت از رقبا پیشی بگیرید و حجم عظیمی از کاربران را به برنامه خود جذب نمائید.

در شرایطی که مالک کسب و کار میباشید یا ضمن تارنما و شبکه‌های اجتماعی در پی بستر دیگری برای افزایش فروش خود هستید، داشتن یک برنامه موبایل استاندارد شما را به هدفی که دارید میرساند. برای درک خوب قدرت برنامه‌ها، کافی می باشد به زندگی روزمره خود نگاه فرمائید و ببینید تا چه حدی به نرم افزار‌های متفاوت گره خورده است. از گوش دادن به موسیقی، وب‌گردی و عمل در شبکه‌های اجتماعی گرفته تا درخواست آژانس یا پیشنهاد طعام به وسیله اپ‌های مرتبط در کمترین مجال ایفا میشوند. در این نوشته‌ی‌علمی قصد داریم به‌طور جامع به نصیب‌های یک برنامه بهتر و توانمند بپردازیم. با رعایت این مورد ها در ساخت نرم‌افزار، خواهید مشاهده کرد که در حین فرصت کوتاهی طیف وسیعی از جامعه مقصود، از نرم افزار شما استفاده کرده و براحتی با آن ارتباط برقرار می‌کنند.
تایید شده بوسیله متخصصین بخش اپلیکیشن نویسی

طراحی اپلیکیشن در مشهد


مقصود شما از داشتن نرم افزار چیست؟
قبل از اینکه سراغ ویژگی‌ های یک اپ خوب برویم، می بایست بازرسی کنیم که در تشکیل داد این نرم افزار بدنبال چه هدفی هستیم؟ در واقع باید بدانید اپلیکیشن شما قرار میباشد چه کاری را انجام دهد یا چه نیازی از استفاده کننده را رفع خواهد کرد؟
در مرحله آن‌گاه اهداف تجاری اپلیکیشن تعیین میگردند. نرم افزار شما راجع‌به چه بحران یا فرصتی به جامعه عرضه میشود؟ در پی طراحی برنامه ارزان می باشید یا هزینه آن برای شما حق تقدم نیست؟ برای اینکه بتوانید پاسخ مناسب‌تری به‌این دست سوال های داشته باشید، میتوانید از لیست ذیل کمک بگیرید:
1. اتوماسیون فرآیندهای تجاری

2. رئیس امور

3. خدمات رسانی به استفاده کننده

4. عده و محاسبه داده‌های موردنیاز کاربر

5. ساخت‌و‌ساز جریان درآمدی برای استفاده کننده

6. تشکیل داد بستری برای ارتباط با مشتریان

7. ابزار فراگیری مشتری یا کاربر

8. ابزار گزینه به کار گیری نیروی کار شرکت شما
در واقع هزاران مجال و استدلال برای ایجاد کرد یک برنامه وجود دارا‌هستند که مفاد بالا صرفا بخشی از آنها میباشند؛ به دنبال نحوه تشکیل داد چشم انداز برای یک اپ خدمات پزشکی را در قالب یک مثال پیش می بریم:
» کاربر این اپلیکیشن چه کسانی هستند؟ بیماران و افرادی که نیاز دارا هستند به دکتر معالج مراجعه کنند.
» کاربرد این نرم افزار چیست؟ وهله دهی ویزیت دکتر به بیماران
» تمرکز مهم آن روی چه موضوعی میباشد؟ اجازه می دهد تا مراجعین بصورت آنلاین از دکتر مورد نظر خود نوبت دریافت کنند و یا آن را جابجا کنند.
» چه ویژگی‌های کاربردی برای این نرم افزار موردنیاز است؟ ایجاد کرد حساب کاربری برای افراد، اتصال به بانک اطلاعاتی نوبت دهی پزشکان، وجود مجموعه بندی برای پزشکان متعدد و مفاد دیگر.
همان طور که دیدید درک صحیح از کارکرد اپلیکیشن می تواند به شما در انتخاب مفاد متفاوت مانند سرمایه مایحتاج برای ایجاد کرد نرم افزار کمک به‌سزایی کند.
جهت اگاهی از “ارزش طراحی نرم‌افزار” کلیک کنید.
یک اپلیکیشن بهتر چه ویژگی‌هایی داراست؟
یک کدام از دلایلی که نرم‌افزار‌های پرطرفدار بازار توانسته‌اند کاربران زیادی را به خود جذب کنند، بهره‌مندی از تعدادی ویژگی فوق العاده هست. در واقع تنها داشتن طراحی زیبا یا سرعت بالای یک نرم افزار نمی‌تواند ضامن موفقیت آن باشد، بلکه وجود مجموع این ویژگی‌ها در کنار هم مانند تکه‌های یک پازل، تصویر موفقیت اپلیکیشن شمارا بی نقص خواهد کرد! برای اینکه شعور بهتری از ویژگی‌های یک نرم افزار حرفه ای داشته باشید، آن ها را به دو بخش ویژگی‌های ظاهری و ویژگی‌های عملکردی تقسیم بندی کردیم.
ویژگی‌های ظاهری یک نرم افزار جالب
یک نرم افزار خوب چه ویژگی های ظاهری مثبتی می بایست داشته باشد. در پی با یار و همدم باشید.
1. طراحی بی آلایش و کاربردی
برای طراحی یک اپلیکیشن، هیچ چیز به اندازه کاربردی بودن سبک طراحی آن اصلی نیست. مطلقا شما هم با نرم‌افزار‌هایی روبرو شدید که مالامال زرق و برق و زیبا می باشند، البته این سبک از طراحی معمولاً کاربردی بودن نرم‌افزار را در درجه دوم قرار میدهد. تلاش فرمائید به ساده‌ترین طرز کاربران را در قسمت‌های مختلف یک نرم‌افزار هدایت نمایید و از ساخت موردها اضافه و دست و پاگیر دوری کنید. طراحی معمولی سبب ساز گردد تا کاربران با گاز با نرم‌افزار ارتباط برقرار کنند و از کارکردن با آن لذت ببرند.

2. رابط کاربری دیدنی

همانگونه که در دنیای واقعی و روابط بین افراد، اولین برخورد بسیار مهم و اثر گذار می باشد، در دنیای دیجیتال نیز به همین شکل می‌باشد! شاید منصفانه نباشد، ولی در اکثر مواقع پس از اولی باری که استفاده کننده اپلیکیشن شمارا به کارگیری می‌کند، تصمیم می‌گیرد که آن را در گوشی خود نگه دارد یا حذف کند. این واقعه در نرم افزار‌های رایگان بیشتر تکرار میگردد. در این فی مابین، یک رابط کاربری دیدنی می‌تواند به‌شدت روی کاربر تأثیر گذار باشد و او را متقاعد کند تا سا‌عتها از اپلیکیشن شما استعمال کند.

یک طرز کاربردی برای سنجش معیار موفقیت رابط کاربری اپ آن با رقباست. توجه فرمایید که چنانچه طراحی رابط کاربری شما نسبت به رقبا ضعیف‌تر باشد، حتماً تعیین اولیه کاربران نخواهید بود؛ همچنین اطمینان نتایج نمایید که طراحی رابط کاربری نرم افزار، بر مبنای سادگی و سریع‌تر کردن اوامر مخاطب انجام شده میباشد.

تک تک موارد در نرم افزار بایستی قابل فهم باشد، همت فرمائید همه چیز را تصویری نمایید و جای هیچگونه شک وتردید و سوال در ذهن مخاطب باقی نماند، وقتی که استفاده کننده برای اجرای دستور مورد نظر، گزینه‌ای را پیدا نکند، دچار سردرگمی خواهد شد و احتمالاً با فشردن دکمه هوم از نرم افزار شما خارج میشود.

ویژگی های یک اپ موبایل خوب
3. به کارگیری از تصاویر باکیفیت

در حالیکه باید نرم‌افزار خود را سبک نگه دارید و از اضافه کردن پوشه‌های حجیم به آن بپرهیزید، ولی وجود تصاویر یا موشن ‌گرافی‌های کیفیت بالا قادر است نرم افزار شمارا دوست داشتنی‌تر از پیشین کند. برای این شغل می توانید با استفاده از ابزارهای موجود، آغاز حجم تصاویر را فارغ از افت کیفیت کاهش دهید و سپس از آن ها در برنامه ریزی خود استفاده کنید. استاندارد مورد نظر برای طراحی تصاویر را می‎‌توانید HD یا 720p در حیث بگیرید که با اکثر تلفن‌های همدم از این کیفیت دفاع می‌کنند.

4. به کار گیری از تم‌ها و رنگ‌های متناسب

ناهماهنگی در میان رنگ‌های آیتم به کارگیری در طراحی، می تواند احساس ناخوشایندی در مخاطب ایجاد کرد کند. در طرف مقابل، استعمال از یک پالت رنگی معین و چشم‌نواز، هارمونی مناسبی در طراحی تشکیل داد کرده که مسلماً کاربر از آن لذت خواهد توفیق، همچنین از روانشناسی رنگ‌ها نیز غافل نشوید!

از جمله، بکارگیری رنگ‌های ادب قسمت مثل رنگ سبز در صفحات پرداخت، کمک کننده خواهد بود.

5. قابلیت و امکان شخصی سازی

شخصی سازی ظاهر نرم افزار و در مشت گذاشتن تم‌های مهیا، به کار گیری از برنامه را برای مخاطب لذت بخش خواهد کرد، همچنین وجود تم روز و شب کاربرد آن را در فضاهای بدون‌نور ارتقاء میدهد. گزینش رنگ، فونت و سایز آن از دیگر مفاد قابل شخصی سازی هستند.

برای پیشنهاد ” طرح ریزی خدماتی” کلیک کنید.

ویژگی‌های عملکردی یک نرم‌افزار توانا
نرم افزار شما باید ویژگی های عملکردی قابل قبولی داشته باشد. به‌دنبال 8 ویژگی اصلی که هر اپلیکیشنی می بایست داشته باشد را مرور میکنیم.

1. سرعت لود و اجرای اپلیکیشن

نرم افزار شما بایستی آن گاه تخت گاز انجام شده و استفاده کننده برای ورود به آن چشم به راه نماند. البته استحصال به این گزینه ساده نیست و نیاز به سئو‌های مداوم دارد؛ همچنین اجرای دستورات در نرم افزار نیز باید سریع و بلافاصله صورت بپذیرد، زیرا به کار گیری از یک نرم افزار کند با لودینگ‌های زمانبر برای هیچکس لذت بخش نیست.

ویژگی های یک نرم افزار حرفه ای
2. قابلیت نصب در سیستم عامل‌های متعدد

اندروید و iOS به عنوان پرطرفدارترین سیستم دلیل‌های گوشی در دانا، نسبتاً تمام بازار تلفن‌های هوشمند را به تسخیر خود درآورده‌اند. اپلیکیشن شما باید امکان نصب روی هر دوی این پلتفرم‌ها را داشته باشد تا بتوانید به مجموع مخاطبان مقصود خود دسترسی داشته باشید. در پیشین بدون چاره بودید که برای هرکدام اپلیکیشن جداگانه‌ای طراحی کنید، اما با استعمال از نرم‌افزار تشکیل داد برنامه مثل دور و اطراف Angular به‌راحتی میتوانید کدهای مندرج در سیستم ادله‌های گوناگون را تبدیل کرده و در هزینه و مجال خود صرفه جویی نمایید.

3. امنیت بالا

تأمین امنیت داده‌ها و اطلاعات کاربران، از مهم‌ترین اصولی میباشد که بایستی به آن پایبند باشید. شاید نیاز باشد برای این فعالیت از متخصصان این حوزه امداد بگیرید؛ اما با تمرکز به التفات زمینه، صرف هزینه برای آن معقول خواهد بود. ضمن اطلاعات کاربران، امنیت خود اپلیکیشن در عوض حمله ها هکرها و ویروس‌های مخرب نیز می بایست قابل توجه باشد. ویژگی‌های امنیتی مانند استعمال از رمزعبور برای ورود به نرم افزار و حسگرهای اثرانگشت یا تحقیق صورت که جدیداً در اکثر تلفن‌های هوشمند وجود دارد، سبب افزایش امنیت و اعتبار اپلیکیشن شما خواهد شد.

4. قابلیت و امکان جستجو در اپلیکیشن

اضافه کردن امکان جستجو به برنامه، مخصوصاً اپلیکیشن‌های فروشگاهی یا پرمحتوا، قادر است به‌شدت برای استفاده کننده کاربردی و جذاب باشد. قابلیت و امکان جستجو با این که مورد معمولی‌ای بوده، اما اکثری از تولیدکنندگان نرم‌افزار براحتی از کنار آن عبور می‌کنند، براین اساس به کار گیری از آن می تواند یک مزیت در قبال رقبا باشد.

برای پیشنهاد “طراحی اپ تاکسی اینترنتی” کلیک نمایید.

5. بروزرسانی و seo مداوم

هر فرصت که فکر کردید نرم‌افزار شما به اندازه کافی بهتر میباشد و نیاز به ساخت تغییرات در آن ندارید، می بایست فراهم مواجه با بحران‌های پیش رو باشید! در واقع بهبود و سئو اپ یک جریان مداوم می باشد که همواره باید به آن فکر کنید تا شیوه های جدیدی برای ارائه خدمات بهر پیدا نمایید. برای اماده ساختن ایده، از رقبا استعمال نمائید. در پی یک مزیت در اپ‌های رقبا بگردید که می‌تواند به طور بهتری صورت بپذیرد و آن را در اپلیکیشن خود پیاده سازی کنید. اما توجه کنید که انتشار بروزرسانی‌های مداوم و هفتگی شاید برای کاربران خوشایند نباشد. بدین ترتیب کوشش فرمایید فاصله وقتی بین بروزرسانی‌ها را رعایت فرمایید.

اپ خوب چه ویژگی داراست


6. تعامل کاربران

کوشش نمائید یک نرم افزار دوطرفه پیاده سازی نمائید تا کاربران نیز در آن شریک باشند. با این عمل براحتی به اشتباهات و نقاط ضعف اپ پی خواهید برد؛ اینکه استفاده کننده بتواند در فضای اپلیکیشن از شما پشتیبانی دریافت کند یا نظرها خود را بازگو کند، مزیتی است که بیشتر تولیدکنندگان اپلیکیشن از آن بی‌منفعت اند. در واقع اتفاقی که در اکثر نرم‌افزار‌ها در جریان میباشد، انتقال مخاطب به سایت یا دیگر پلتفرم‌ها برای حفاظت یا شنیدن دیدگاه ها می باشد که معمولاً برای کاربران خوشایند نیست.

7. استفاده از پوش نوتیفیکیشن

به کارگیری از پوش نوتیفیکشن‌ها یکی بهترین ابزارها برای ارتباط با استفاده کننده هست. طبق آمار، ارسال پوش نوتفیکیشن، در مقابل ارسال نشانی اینترنتی یا بازاریابی پیامکی عکس العمل بهتری دارااست و بخش اعظمی از کاربران براحتی با آنان ارتباط برقرار می‌کنند. تلاش فرمایید پوش نوتیفیکشن‌ها را بصورت شخصی سازی شده برای افراد بفرستید تا بازدهی بیشتری را دریافت فرمائید. ارسال پیشنهادات، تخفیفات و جشنواره‌های فروش از بهترین ایده‌ها برای ارسال پوش نوتیفیکشن می باشند. ولی در ارسال آنان نباید زیاده روی فرمایید!

8. سود گیری از فناوری AR

به کار گیری از فناوری AR مخصوصا برای استحصال و کارهایی که محصول ها فیزیکی به فروش می رسانند، بسیار جذاب و کاربردی خواهد بود. کاربران می‌توانند نمای سه آتی مال را قبل از خرید مشاهده کنند که مسلما هیجان انگیز میباشد. استفاده از چنین ویژگی‌های نوینی سبب ساز می شود تا به سرعت از رقبا پیشی بگیرید و حجم عظیمی از کاربران را به برنامه خود جذب نمائید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 575
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 122
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 174
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 410
  • بازدید ماه : 1154
  • بازدید سال : 6586
  • بازدید کلی : 32788
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه