loading...

مقالات طراحی اپ موبایل

بازدید : 75
دوشنبه 3 خرداد 1400 زمان : 11:11

در این مطلب در مورد گام های طراحی اپلیکیشن صحبت خواهیم کرد پس همراه ما باشید.

قدم­های اکتشاف / مرحله نرم‌افزار ‌ریزی
مرحله 1: ایده ‌­پردازی ــ یک ایده پیدا فرمائید.

اکثر وقت ها این عبارت را می ‌شنوید که: «ایده‌­ ها ارزشی ندارند، همگی چیز در ارتباط ایفا میباشد». حالا فرض می­کنیم یک ایده مضحک و بی مضمون‌ داریم مثل “هی”. شما هنوز هم می ‌توانید این پروژه را دارای شهرت نمائید و از لحاظ مالی به توفیق برسانید، در صورتی چه یک مبارزه طاقت فرسا خواهد بود.

البته قطعاً درصورتی که با یک ایده خوب آغاز نمائید، عمل شما ریلکس ‌­خیس و بهتر خواهد بود. در صورتی‌که قصد دارید از این نرم افزار درآمدی به دست آورید (و درضمنً بهتر میباشد اینگونه قصدی داشته باشید به این دلیل‌که شما دارید فرصت و پول خویش را صرف این عمل می ‌نمائید)، در‌این‌صورت‌ بایستی با یک ایده اپلیکیشنی آغاز نمائید که پتانسیل فایده آوری در زمانبر‌زمان را داشته باشد.

معمولا ایده از مشکلی ناشی می ‌گردد که خویش شما با آن مواجه می‌باشید، یعنی تولید کننده نرم افزار. گهگاه‌وقت ها می ‌تواند مشکلی باشد که کسانی که می­شناسید، با آن روبرو می‌باشند.

در اصطلاحات عامیانه تکنولوژی به‌این فعالیت “خاریدن خارش خویش” می ‌­­گویند. با این اکنون مراقب باشید؛ به این دلیل‌که ممکن میباشد تصور کنید زیرا خودتان مخاطب می باشید، هر چیزی که نیاز میباشد در زمینه‌ی یوزرها بدانید را می‌ دانید. این حدوداً هرگز صحیح وجود ندارد.

ولی در شرایطی‌که به هرحال می ‌خواهید این مسیر را گزینش فرمائید، یک لیست از مشکلاتی که دوست دارید حل شوند تنظیم کرده و مشکلی را تعیین فرمایید که خواب را از چشمتان می­گیرد. این نقص‌ دقیقاً به عبارتی چیزی میباشد که می ‌خواهید با آن قدم‌بعدی را بردارید. تهنیت! حال یک ایده برای نرم افزار خودتان دارید.

حال وظیفه شما این میباشد که خودتان را تماما در کشف انگیزه این خلل غوطه‌ ور نمایید و آنگاه ارزیابی نمایید که چطور یک نرم افزار تلفن همراه می‌ تواند آن را حل نماید.

صرفا به خیال داشته باشید که فرصت و پول متعددی صرف توسعه و گسترش یک نرم افزار می ‌خواهد شد، بدین ترتیب “ایده ‌­پردازی” هنگامی برای نظارت سختگیرانه اعتبار و دوام ایده شما میباشد.
مرحله 2: رقابت ــ منزلت سازی توفیق‌­ آمیز نرم افزار

فرض کنیم شما به برنامه استور رفته و گروه ‌بندی زیبایی را گزینش می­فرمائید. همان طور که احتمالاً تصور می­نمایید، آیتم ‌های بی‌ شماری به شما ارائه شود.

دیده­ پوشی از این واقعیت بسیار آسوده میباشد که اساسی وجود ندارد شما چه تیم‌ بندی ‌ه­ایی را برای نرم افزار خویش گزینش می ‌فرمایید، دقیقاً همین حادثه برای آن خواهد زمین‌خورد.

امروزه، هزاران نرم افزار برای یک مقصود شبیه وجود داراست. به همین عامل میباشد که بررسی رقبایی که پیش رو دارید، راه و روش خیر و خوبی میباشد برای دست به عمل شدن و وضعیت‌ یابی نرم افزار­ تان برای ارائه عملکردی بهتر نسبت به بقیه نرم افزار ‌­ها در تیم ‌بندی ‌ه­ایی که تعیین می­‌فرمائید.

برای تحقیق در رابطه نرم افزار ­‌های دیگر، این معیارها را در لحاظ بگیرید: تعداد نصب، تاریخچه کمپانی آفریننده، تعداد ستاره‌­ ها، و ایده ها یوزرها.

ولی … اساتید به ما گفته ‌اند که یک چیز را سریع گزینش کنیم و آن گاه تنها از ایتریتور به کار گیری کنیم.

اما. البته این عمل صرفا به مراد تکرار کردن به نوعی هدر دادن منابع میباشد. ایتریشن ­‌های خوب، ولی وقت­گیر، هزینه­‌بر و صادقانه بیان‌کنم گهگاه ناامیدکننده می باشند.

ارزیابی رقبا، تعداد ایریتیشن‌­ ها را کاهش داده و به شما امداد می‌ نماید که آن دلیل منحصر را، که شما‌را از سایر آیتم ‌­ها غیر وابسته کرده و سبب می‌ گردد که به دیده کاربر غرض خویش بیایید، بشناسید.

«البته چطور استفاده کننده غرض خویش را بشناسیم؟» خوشحالم که پرسیدید.
مرحله 3: آشنایی کاربر غرض

فرض فرمایید که یک فروشنده بستنی قیفی میباشید، مسلم میباشد که هیچ­وقت کنار پر اسم و رسم­ترین کیم فروشی شهر دکان نمی­زنید! نمی‌ توانید تنها تصور کنید که: «عموم برای بستنی قیفی به اینجا می ‌آیند. ما کیم می ‌فروشیم … براین اساس این بایستی ایده خیر و خوبی باشد». خیر، این شیوه عمل وجود ندارد.

به شکلی شبیه، نمی­توانید تنها نرم افزار خودتان را روی نرم افزار استور و در یک مجموعه خاص قرار دهید و آن گاه دعا فرمائید که همگی ­‌چیز خوب پیش برود.

برای تشکیل داد یک نرم افزار پیروز، بایستی یک جمعیت غرض مشخصی را تعریف‌و‌تمجید فرمائید که قصد دارید خدمتی در اختیارش قرار دهید. بعضی معیارهای اثر گذار در این مورد عبارتند از: سن، جنسیت، شرایط، سرگرمی‌ ها و غیره.

یکی‌از دیگر از معیارهایی که اکثر زمان ها نادیده گرفته می ‌گردد، مارک موبایل گزینه به کار گیری کاربر غرض میباشد. می­پرسید چرا این مورد اینقدر اساسی میباشد؟

زیرا تلفن‌ ها (صحیح مانند هر دستگاه دیگری) دارنده ویژگی ها و محدودیت ‌هایی می‌باشند که شمارا ناچار می‌ نمایند عواملی را در حیث بگیرید، مانند وضوح کاغذ، اشباع رنگی و دیگر دست اندرکاران فنی­خیس مانند سعی دشوار ‌افزار، قدمت باتری و اسباب جانبی ما یحتاج (به عنوان مثال نرم افزار­های وب شی ءها).

در این مطلب در مورد گام های طراحی اپلیکیشن صحبت خواهیم کرد پس همراه ما باشید.

قدم­های اکتشاف / مرحله نرم‌افزار ‌ریزی
مرحله 1: ایده ‌­پردازی ــ یک ایده پیدا فرمائید.

اکثر وقت ها این عبارت را می ‌شنوید که: «ایده‌­ ها ارزشی ندارند، همگی چیز در ارتباط ایفا میباشد». حالا فرض می­کنیم یک ایده مضحک و بی مضمون‌ داریم مثل “هی”. شما هنوز هم می ‌توانید این پروژه را دارای شهرت نمائید و از لحاظ مالی به توفیق برسانید، در صورتی چه یک مبارزه طاقت فرسا خواهد بود.

البته قطعاً درصورتی که با یک ایده خوب آغاز نمائید، عمل شما ریلکس ‌­خیس و بهتر خواهد بود. در صورتی‌که قصد دارید از این نرم افزار درآمدی به دست آورید (و درضمنً بهتر میباشد اینگونه قصدی داشته باشید به این دلیل‌که شما دارید فرصت و پول خویش را صرف این عمل می ‌نمائید)، در‌این‌صورت‌ بایستی با یک ایده اپلیکیشنی آغاز نمائید که پتانسیل فایده آوری در زمانبر‌زمان را داشته باشد.

معمولا ایده از مشکلی ناشی می ‌گردد که خویش شما با آن مواجه می‌باشید، یعنی تولید کننده نرم افزار. گهگاه‌وقت ها می ‌تواند مشکلی باشد که کسانی که می­شناسید، با آن روبرو می‌باشند.

در اصطلاحات عامیانه تکنولوژی به‌این فعالیت “خاریدن خارش خویش” می ‌­­گویند. با این اکنون مراقب باشید؛ به این دلیل‌که ممکن میباشد تصور کنید زیرا خودتان مخاطب می باشید، هر چیزی که نیاز میباشد در زمینه‌ی یوزرها بدانید را می‌ دانید. این حدوداً هرگز صحیح وجود ندارد.

ولی در شرایطی‌که به هرحال می ‌خواهید این مسیر را گزینش فرمائید، یک لیست از مشکلاتی که دوست دارید حل شوند تنظیم کرده و مشکلی را تعیین فرمایید که خواب را از چشمتان می­گیرد. این نقص‌ دقیقاً به عبارتی چیزی میباشد که می ‌خواهید با آن قدم‌بعدی را بردارید. تهنیت! حال یک ایده برای نرم افزار خودتان دارید.

حال وظیفه شما این میباشد که خودتان را تماما در کشف انگیزه این خلل غوطه‌ ور نمایید و آنگاه ارزیابی نمایید که چطور یک نرم افزار تلفن همراه می‌ تواند آن را حل نماید.

صرفا به خیال داشته باشید که فرصت و پول متعددی صرف توسعه و گسترش یک نرم افزار می ‌خواهد شد، بدین ترتیب “ایده ‌­پردازی” هنگامی برای نظارت سختگیرانه اعتبار و دوام ایده شما میباشد.
مرحله 2: رقابت ــ منزلت سازی توفیق‌­ آمیز نرم افزار

فرض کنیم شما به برنامه استور رفته و گروه ‌بندی زیبایی را گزینش می­فرمائید. همان طور که احتمالاً تصور می­نمایید، آیتم ‌های بی‌ شماری به شما ارائه شود.

دیده­ پوشی از این واقعیت بسیار آسوده میباشد که اساسی وجود ندارد شما چه تیم‌ بندی ‌ه­ایی را برای نرم افزار خویش گزینش می ‌فرمایید، دقیقاً همین حادثه برای آن خواهد زمین‌خورد.

امروزه، هزاران نرم افزار برای یک مقصود شبیه وجود داراست. به همین عامل میباشد که بررسی رقبایی که پیش رو دارید، راه و روش خیر و خوبی میباشد برای دست به عمل شدن و وضعیت‌ یابی نرم افزار­ تان برای ارائه عملکردی بهتر نسبت به بقیه نرم افزار ‌­ها در تیم ‌بندی ‌ه­ایی که تعیین می­‌فرمائید.

برای تحقیق در رابطه نرم افزار ­‌های دیگر، این معیارها را در لحاظ بگیرید: تعداد نصب، تاریخچه کمپانی آفریننده، تعداد ستاره‌­ ها، و ایده ها یوزرها.

ولی … اساتید به ما گفته ‌اند که یک چیز را سریع گزینش کنیم و آن گاه تنها از ایتریتور به کار گیری کنیم.

اما. البته این عمل صرفا به مراد تکرار کردن به نوعی هدر دادن منابع میباشد. ایتریشن ­‌های خوب، ولی وقت­گیر، هزینه­‌بر و صادقانه بیان‌کنم گهگاه ناامیدکننده می باشند.

ارزیابی رقبا، تعداد ایریتیشن‌­ ها را کاهش داده و به شما امداد می‌ نماید که آن دلیل منحصر را، که شما‌را از سایر آیتم ‌­ها غیر وابسته کرده و سبب می‌ گردد که به دیده کاربر غرض خویش بیایید، بشناسید.

«البته چطور استفاده کننده غرض خویش را بشناسیم؟» خوشحالم که پرسیدید.
مرحله 3: آشنایی کاربر غرض

فرض فرمایید که یک فروشنده بستنی قیفی میباشید، مسلم میباشد که هیچ­وقت کنار پر اسم و رسم­ترین کیم فروشی شهر دکان نمی­زنید! نمی‌ توانید تنها تصور کنید که: «عموم برای بستنی قیفی به اینجا می ‌آیند. ما کیم می ‌فروشیم … براین اساس این بایستی ایده خیر و خوبی باشد». خیر، این شیوه عمل وجود ندارد.

به شکلی شبیه، نمی­توانید تنها نرم افزار خودتان را روی نرم افزار استور و در یک مجموعه خاص قرار دهید و آن گاه دعا فرمائید که همگی ­‌چیز خوب پیش برود.

برای تشکیل داد یک نرم افزار پیروز، بایستی یک جمعیت غرض مشخصی را تعریف‌و‌تمجید فرمائید که قصد دارید خدمتی در اختیارش قرار دهید. بعضی معیارهای اثر گذار در این مورد عبارتند از: سن، جنسیت، شرایط، سرگرمی‌ ها و غیره.

یکی‌از دیگر از معیارهایی که اکثر زمان ها نادیده گرفته می ‌گردد، مارک موبایل گزینه به کار گیری کاربر غرض میباشد. می­پرسید چرا این مورد اینقدر اساسی میباشد؟

زیرا تلفن‌ ها (صحیح مانند هر دستگاه دیگری) دارنده ویژگی ها و محدودیت ‌هایی می‌باشند که شمارا ناچار می‌ نمایند عواملی را در حیث بگیرید، مانند وضوح کاغذ، اشباع رنگی و دیگر دست اندرکاران فنی­خیس مانند سعی دشوار ‌افزار، قدمت باتری و اسباب جانبی ما یحتاج (به عنوان مثال نرم افزار­های وب شی ءها).

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 565
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 53
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 82
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 1286
  • بازدید سال : 5358
  • بازدید کلی : 31560
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه