loading...

مقالات طراحی اپ موبایل

بازدید : 269
پنجشنبه 20 آذر 1399 زمان : 10:55

چگونه بدون کدنویسی اپلیکیشن موبایل طراحی کنیم؟


پباده سازی اپ
این روز ها در طراحی اپلیکیشن دنیای اقتصاد جدیدی که با آن رو به رو هستیم، کسی که به‌دنبال نوع آوری برای ارتقاء درآمد خویش میشود. به همین خیال برخی از اشخاص فقط به داشتن یک سایت یا این که صفحه های کانال‌های اجتماعی اکتفا نمی کنند و پیرو شیوه‌های جدیدی برای ارتقاء استفاده کننده خویش میگردند که یکی‌از آنان به کارگیری از نرم‌افزار میباشد. در‌این نوشته‌ی علمی به پباده سازی اپ سوای کدنویسی می پردازیم.

فعلا، هرمورد از ما، دست کم بیشتراز 20 اپ متفاوت روی موبایل هوشمند خویش داریم که در بعضی مواقع به طور روزانه نیز از آن ها به کار گیری می کنیم. همین مساله منجر گردیده تا اکثری از کسب و شغل های اینترنتی، به تفکر ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار منحصربه‌فرد خویش بیفتند. همین زمینه منجر شد تا بعضی اشخاص تبدیل به سازندگان اپ‌های اندرویدی یا این که IOS شوند و برای مارک‌های متفاوت، مبادرت به تولید نرم افزار کنند.

هزینه ساخت‌و‌ساز اپ در اکثری از مورد ها بسیار گزاف میباشد و همین مساله سبب ساز میگردد تا برخی اشخاص از ایجاد آن صرف لحاظ نمایند ولی مزایای پباده سازی برنامه منجر می گردد بعضی اشخاص دیگر، ترجیح دهند تا با یک طریق بی آلایش، خودشان این عمل را انجام دهند. در اینجا قصد داریم تا هم برای عده ای که قصد دارا‌هستند تا در مسئله ایجاد نرم‌افزار گوشی آغاز به عمل نمایند و هم برای عده ای که میخواهند خودشان برنامه مارک‌شان را پباده سازی کنند، یک فراگیری پباده سازی اپ سوای کدنویسی را ارائه دهیم.

شاید اعتقادوباور نکنید، ولی پباده سازی برنامه سوای کدنویسی هم قابلیت داراست و به هیچ وجه ما یحتاج وجود ندارد تا زمان‌های رشته‌ای را برای فراگیری کدنویسی پشت رمز بگذرانید! پس با ما یاور گردید تا شما‌را با اشکال پلت فرم‌های نو برای ایجاد اپ فارغ از کد نویسی آشنا کنیم و بتوانید او‌لین اپ خویش را به خیر پباده سازی کرده و از آن لذت ببرید.

فراگیری پباده سازی نرم‌افزار سوای کدنویسی
جذاب میباشد بدانید طی تعدادی سال اخیر به خیال بسط کاربرد و به کارگیری از نرم‌افزار‌های موبایل، پلت‌فرم‌های متنوعی از کمپانی‌های متفاوت ارائه گردیده‌اند که به شما اذن تولید برنامه گوشی فارغ از کد نویسی را میدهند. به‌این نحوه شما میتوانید با امداد یک برنامه بر اساس ویندوز و سوای داشتن علم قبل کد نویسی، اولی پباده سازی نرم‌افزار سوای کدنویسی را اجرا کرذه و از آن لذت ببرید. به همین خیال و خاطر درین نوشته ی علمی یادگرفتن پباده سازی برنامه سوای کدنویسی ، قصد داریم تا این پلت‌فرم‌ها را به شما معرفی کنیم.

پباده سازی اپ سوای کدنویسی

Zengine
پلت فرم Zengine یک پلتفرم عالی بر پایه ی اینترنت میباشد که برای استعمال از آن نیازی وجود ندارد تا یک نرم‌افزار سنگین و گرافیکی را روی رایانه خویش نصب نمائید. فقط کافیست اسم این پلتفرم را در گوگل کاوش فرمائید و از آن استعمال نمائید. این پلت فرم منحصر عده ای ایجاد شده است که به ساخت و ساز اپ گوشی عشق‌مند می باشند و هیچ دانشی راجع‌به کدنویسی و مهارت فن‌ای آن ندارند. از این پلت فرم فقط برای تولید برنامه اندروید می‌قدرت استفاده نمود و جزء بی آلایش‌ترین پلت‌فرم‌های پباده سازی اپ فارغ از کدنویسی محسوب میشود.

Field Squared
پلت فرم Field Squared یک کدام از دیگر از پلت فرم‌های توانا بر اساس اینترنت میباشد که نیازی به نصب ندارد و شما میتوانید با دسترسی به وب، از این پلت فرم عالی برای پباده سازی برنامه سوای کدنویسی به راحتی به کار گیری نمایید. فیلد به شما این قابلیت و امکان را می دهد تا از تجهیزات متعدد موبایل، همچون جای یاب، دوربین، بلوتوث یا این که ارتباط تلفنی به کار گیری فرمائید و یک اپ کاملا آنلاین را پباده سازی نمائید. با مطالعه کردن راهنمای این پلت فرم، حتی شخصی که هیچ اطلاعاتی در موضوع کد نویسی اندروید ندارد نیز میتواند به راحتی اولی نرم‌افزار اندروید خویش را پباده سازی نماید. گوشه و کنار این پلت فرم به طور کامل گرافیکی بوده و فعالیت با آن بسیار بی آلایش میباشد.

WorkXpress
ورک اکسپرس را می‌قدرت به نترسی شایسته ترین و کارکشته‌ترین پلت فرم تولید برنامه گوشی فارغ از کد نویسی دانست که در سطح جهانی آوازه بسیار متعددی پیدا نموده است. البته ابدا نگران نباشید، مغایر چیزی که تصور میکنید، فعالیت با این پلتفرم بسیار معمولی میباشد و شما میتوانید با دست کم داده ها فنی، از این نرم افزار به کارگیری فرمایید و اولی اپلیکیشن اندروید خویش را پباده سازی فرمایید. این پلت فرم نیز بر اساس اینترنت بوده و نیازی به نصب و فعال سازی ندارد و هیچ آسیبی به سیستم رایانه شما وارد نمی‌نماید. پس همچون پلت فرم‌های معرفی گردیده قبل، صرفا کافیست تا اسم آن را در گوگل کاوش فرمائید و از پباده سازی نرم افزار فارغ از کدنویسی لذت ببرید!

outsystems platform
اوت سیستم پلت فرم یکی‌از دارای شهرت‌ترین و جالب‌ترین پلت فرم‌های پباده سازی برنامه سوای کدنویسی به حساب می‌آید که توانسته به خیال رابط کاربری گرافیکی و معمولی خویش، علاقه مندان متعددی را در سطح جهانی به دست آورد. شما می توانید از روش اینترنت به‌این پلت فرم کاربردی دسترسی پیدا نمایید و از آن به کار گیری کنید. پنل پباده سازی آن بسیار معمولی و کاربردی پباده سازی شده‌است و شما می توانید با کمترین علم فنی در باب کدنویسی، برنامه تلفن همراه بسیار خوشگل و عالی پباده سازی نمایید. به کارگیری از این پلت فرم به اشخاص آماتور که قصد پباده سازی رشته‌ای دارا هستند، اکیدا پیشنهاد میگردد.

SalesForce 1
همان گونه که از اسم این پلت فرم بر می آید، سلزفورس را می‌قدرت منحصر به فرد پباده سازی نرم افزار‌های گوشی برای معامله دانست. در شرایطی‌که شما یک دکان اینترنتی دارید و میخواهید برای آن یک اپ منحصر پباده سازی فرمائید، پلت فرم سلزفورس 1 شایسته ترین مورد برای شما به حساب می‌آید. این پلت فرم نیز بر اساس اینترنت بوده و نیازی به نصب و فعال سازی ندارد. ولی می بایست در حیث داشته باشید که‌این یک پلت فرم بسیار فن‌ای محسوب می‌شود و عمل با آن شاید برای اشخاص تازه کار به آسانی پلت فرم‌های گذشته نباشد و نیاز به اندکی علم کدنویسی دارااست. ولی نگران نباشید، با یه خرده یادگرفتن و تلاوت یک‌سری کتاب و نوشته‌علمی، میتوانید از این این پلت فرم تخصصی، برای ساخت و ساز نرم‌افزار اختصاصی معامله خویش به کارگیری کنید.

Google App maker
گوگل پهناور‌ترین کسب و عمل اینترنتی در مجموع عالم به حساب می آید که برای ارتقا تعداد هواداران خویش، ابزارهای متعددی را روانه بازار می‌نماید. این ابزارها همواره در سطح خویش شایسته ترین می‌باشند و مخاطبین متعددی را جذب خویش می‌نمایند. این ایام نیز جدیدا شاهد پرده برداری از اپ تازه گوگل، یعنی گوگل نرم‌افزار میکر بوده‌ایم. بر پایه ی گفته گوگل، این پلت فرم یک خدمت نو و بخشی از G Suit به حساب می آید که برای تولید برنامه گوشی اندروید تاسیس شده است. خوشبختانه این پلت فرم نیز برای پباده سازی اپ سوای کدنویسی تاسیس شده است و برای پباده سازی برنامه تلفن همراه، هیچ نیازی به داشتن علم کدنویسی نخواهید داشت. جذاب میباشد بدانید که در‌این نرم‌افزار شما میتوانید صرفا با درگ اند دراپ، اکثر فرآیند فعالیت خویش را پشت رمز بگذارید!

تا به امروز همواره خدمت‌های گوگل، یک کدام از شایسته ترین خدمت‌های عالم بوده‌اند و این مساله برای همگی اشخاص اثبات شده‌است و هیچ تردید و تردیدی در آن نیست. ولی با این وجود هنوز یوزرها متعددی از خدمت گوگل برنامه میکر به کار گیری نمیکنند و همین مساله منجر گردیده تا گوگل ترغیب گردد و تجهیزات آن را ارتقا دهد. به آرزو آنکه شاهد پیشرفت دیده گیر سعی این نرم‌افزار نیز باشیم.

WebFlow
با وجود آنکه کمتر کسی اسم اینترنت فلو را بین پلت‌فرم‌های منحصر به فرد پباده سازی و ایجاد نرم‌افزار گوشی فارغ از کد نویسی شنیده میباشد، البته این برنامه یکی‌از پر استفاده‌ترین و آپ تو دیت‌ترین پلتفرم‌ها در این باره محسوب میشود. شما می توانید فارغ از داشتن هر سیرتکامل علم فنی درباره‌ی کدنویسی، زا این پلتفرم به کارگیری کرده و اپ متبوع خویش را به آسانی پباده سازی فرمایید و از آن سود ببرید.

شناخت با بقیه پلت‌فرم‌های پباده سازی برنامه سوای کدنویسی
ساخت و ساز اپ فارغ از کد نویسی

تا به اینجای فعالیت شمارا با کاربردی‌ترین، معمولی‌ترین و دوستداشتنی‌ترین پلت فرم‌های منحصر به فرد پباده سازی و ایجاد نرم افزار تلفن همراه آشنا کردیم. ولی بد وجود ندارد بدانید که‌این‌ها صرفا قسمتی از دریای پهناور پلت فرم‌های منحصربه‌فرد این فعالیت می باشند. به همین خیال قصد داریم تا درین نصیب به طور عنوان وار شمارا با چندین مثال دیگر از پلت‌فرم‌های منحصر به فرد پباده سازی نرم افزار سوای کدنویسی آشنا کنیم.

AppMakr
Infinite Monkeys
Buzztouch
Appsbar
Runrev Livecode
Telerik Icenium
AppMakr
ساخت و ساز برنامه با قالب‌های مهیا
بد وجود ندارد بدانید که علاوه بر پلت‌فرم‌های بر طبق اینترنت که به شما در راستای پباده سازی و ساخت‌و‌ساز اپ گوشی فارغ از علم کدنویسی امداد می‌نمایند، بعضی از قالب‌های وردپرسی، برنامه‌های فراهم‌ای دارا‌هستند که می توانید بر طبق نوع عمل تارنما خویش، از آن ها به کار گیری فرمایید. می‌توانید برنامه ساز ها را از وبسایت ژاکت تهیه و تنظیم نمائید.

در اکثری از مواقع، شما به رابطه بی واسطه سایت و نرم افزار تلفن همراه خویش نیاز خواهید داشت. برای مثال در دکان‌های اینترنتی، می بایست توصیه‌های مشتریان از نرم‌افزار یا این که وبسایت، هر دو موجودی انبار را کاهش دهند و لیست پیشنهاد را برای شما ارسال نمایند. به همین خیال، برخی از قالب‌های وردپرسی، ورژن پباده سازی گردیده اپ منحصر به فرد این عمل را نیز با هزینه جدا، به شما ارائه میدهند و فقط کافیست تا این قالب ناپخته را با داده ها کسب و فعالیت خودتان کامل شدن کنید.

کدنویسی یا این که پباده سازی نرم افزار سوای کدنویسی ؟
سوالی که درین فی مابین به وجود می آید، این میباشد که تولید نرم‌افزار با کدنویسی بهتر میباشد یا این که به کارگیری از پلت فرم‌های مهیا؟ در واقعیت می بایست بیان کرد که پلت فرم‌های مهیا و گرافیکی، چیزی را برای شما پباده سازی می‌نمایند که امر دارا هستند. اصولا شما درحد و مرزی که آفریننده پلت فرم ساخت و ساز کرده، می توانید عمل نمائید که اما حد و مرز محدودی وجود ندارد و می توانید محصول ها متنوعی را پباده سازی نمایید.

چگونه بدون کدنویسی اپلیکیشن موبایل طراحی کنیم؟


پباده سازی اپ
این روز ها در طراحی اپلیکیشن دنیای اقتصاد جدیدی که با آن رو به رو هستیم، کسی که به‌دنبال نوع آوری برای ارتقاء درآمد خویش میشود. به همین خیال برخی از اشخاص فقط به داشتن یک سایت یا این که صفحه های کانال‌های اجتماعی اکتفا نمی کنند و پیرو شیوه‌های جدیدی برای ارتقاء استفاده کننده خویش میگردند که یکی‌از آنان به کارگیری از نرم‌افزار میباشد. در‌این نوشته‌ی علمی به پباده سازی اپ سوای کدنویسی می پردازیم.

فعلا، هرمورد از ما، دست کم بیشتراز 20 اپ متفاوت روی موبایل هوشمند خویش داریم که در بعضی مواقع به طور روزانه نیز از آن ها به کار گیری می کنیم. همین مساله منجر گردیده تا اکثری از کسب و شغل های اینترنتی، به تفکر ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار منحصربه‌فرد خویش بیفتند. همین زمینه منجر شد تا بعضی اشخاص تبدیل به سازندگان اپ‌های اندرویدی یا این که IOS شوند و برای مارک‌های متفاوت، مبادرت به تولید نرم افزار کنند.

هزینه ساخت‌و‌ساز اپ در اکثری از مورد ها بسیار گزاف میباشد و همین مساله سبب ساز میگردد تا برخی اشخاص از ایجاد آن صرف لحاظ نمایند ولی مزایای پباده سازی برنامه منجر می گردد بعضی اشخاص دیگر، ترجیح دهند تا با یک طریق بی آلایش، خودشان این عمل را انجام دهند. در اینجا قصد داریم تا هم برای عده ای که قصد دارا‌هستند تا در مسئله ایجاد نرم‌افزار گوشی آغاز به عمل نمایند و هم برای عده ای که میخواهند خودشان برنامه مارک‌شان را پباده سازی کنند، یک فراگیری پباده سازی اپ سوای کدنویسی را ارائه دهیم.

شاید اعتقادوباور نکنید، ولی پباده سازی برنامه سوای کدنویسی هم قابلیت داراست و به هیچ وجه ما یحتاج وجود ندارد تا زمان‌های رشته‌ای را برای فراگیری کدنویسی پشت رمز بگذرانید! پس با ما یاور گردید تا شما‌را با اشکال پلت فرم‌های نو برای ایجاد اپ فارغ از کد نویسی آشنا کنیم و بتوانید او‌لین اپ خویش را به خیر پباده سازی کرده و از آن لذت ببرید.

فراگیری پباده سازی نرم‌افزار سوای کدنویسی
جذاب میباشد بدانید طی تعدادی سال اخیر به خیال بسط کاربرد و به کارگیری از نرم‌افزار‌های موبایل، پلت‌فرم‌های متنوعی از کمپانی‌های متفاوت ارائه گردیده‌اند که به شما اذن تولید برنامه گوشی فارغ از کد نویسی را میدهند. به‌این نحوه شما میتوانید با امداد یک برنامه بر اساس ویندوز و سوای داشتن علم قبل کد نویسی، اولی پباده سازی نرم‌افزار سوای کدنویسی را اجرا کرذه و از آن لذت ببرید. به همین خیال و خاطر درین نوشته ی علمی یادگرفتن پباده سازی برنامه سوای کدنویسی ، قصد داریم تا این پلت‌فرم‌ها را به شما معرفی کنیم.

پباده سازی اپ سوای کدنویسی

Zengine
پلت فرم Zengine یک پلتفرم عالی بر پایه ی اینترنت میباشد که برای استعمال از آن نیازی وجود ندارد تا یک نرم‌افزار سنگین و گرافیکی را روی رایانه خویش نصب نمائید. فقط کافیست اسم این پلتفرم را در گوگل کاوش فرمائید و از آن استعمال نمائید. این پلت فرم منحصر عده ای ایجاد شده است که به ساخت و ساز اپ گوشی عشق‌مند می باشند و هیچ دانشی راجع‌به کدنویسی و مهارت فن‌ای آن ندارند. از این پلت فرم فقط برای تولید برنامه اندروید می‌قدرت استفاده نمود و جزء بی آلایش‌ترین پلت‌فرم‌های پباده سازی اپ فارغ از کدنویسی محسوب میشود.

Field Squared
پلت فرم Field Squared یک کدام از دیگر از پلت فرم‌های توانا بر اساس اینترنت میباشد که نیازی به نصب ندارد و شما میتوانید با دسترسی به وب، از این پلت فرم عالی برای پباده سازی برنامه سوای کدنویسی به راحتی به کار گیری نمایید. فیلد به شما این قابلیت و امکان را می دهد تا از تجهیزات متعدد موبایل، همچون جای یاب، دوربین، بلوتوث یا این که ارتباط تلفنی به کار گیری فرمائید و یک اپ کاملا آنلاین را پباده سازی نمائید. با مطالعه کردن راهنمای این پلت فرم، حتی شخصی که هیچ اطلاعاتی در موضوع کد نویسی اندروید ندارد نیز میتواند به راحتی اولی نرم‌افزار اندروید خویش را پباده سازی نماید. گوشه و کنار این پلت فرم به طور کامل گرافیکی بوده و فعالیت با آن بسیار بی آلایش میباشد.

WorkXpress
ورک اکسپرس را می‌قدرت به نترسی شایسته ترین و کارکشته‌ترین پلت فرم تولید برنامه گوشی فارغ از کد نویسی دانست که در سطح جهانی آوازه بسیار متعددی پیدا نموده است. البته ابدا نگران نباشید، مغایر چیزی که تصور میکنید، فعالیت با این پلتفرم بسیار معمولی میباشد و شما میتوانید با دست کم داده ها فنی، از این نرم افزار به کارگیری فرمایید و اولی اپلیکیشن اندروید خویش را پباده سازی فرمایید. این پلت فرم نیز بر اساس اینترنت بوده و نیازی به نصب و فعال سازی ندارد و هیچ آسیبی به سیستم رایانه شما وارد نمی‌نماید. پس همچون پلت فرم‌های معرفی گردیده قبل، صرفا کافیست تا اسم آن را در گوگل کاوش فرمائید و از پباده سازی نرم افزار فارغ از کدنویسی لذت ببرید!

outsystems platform
اوت سیستم پلت فرم یکی‌از دارای شهرت‌ترین و جالب‌ترین پلت فرم‌های پباده سازی برنامه سوای کدنویسی به حساب می‌آید که توانسته به خیال رابط کاربری گرافیکی و معمولی خویش، علاقه مندان متعددی را در سطح جهانی به دست آورد. شما می توانید از روش اینترنت به‌این پلت فرم کاربردی دسترسی پیدا نمایید و از آن به کار گیری کنید. پنل پباده سازی آن بسیار معمولی و کاربردی پباده سازی شده‌است و شما می توانید با کمترین علم فنی در باب کدنویسی، برنامه تلفن همراه بسیار خوشگل و عالی پباده سازی نمایید. به کارگیری از این پلت فرم به اشخاص آماتور که قصد پباده سازی رشته‌ای دارا هستند، اکیدا پیشنهاد میگردد.

SalesForce 1
همان گونه که از اسم این پلت فرم بر می آید، سلزفورس را می‌قدرت منحصر به فرد پباده سازی نرم افزار‌های گوشی برای معامله دانست. در شرایطی‌که شما یک دکان اینترنتی دارید و میخواهید برای آن یک اپ منحصر پباده سازی فرمائید، پلت فرم سلزفورس 1 شایسته ترین مورد برای شما به حساب می‌آید. این پلت فرم نیز بر اساس اینترنت بوده و نیازی به نصب و فعال سازی ندارد. ولی می بایست در حیث داشته باشید که‌این یک پلت فرم بسیار فن‌ای محسوب می‌شود و عمل با آن شاید برای اشخاص تازه کار به آسانی پلت فرم‌های گذشته نباشد و نیاز به اندکی علم کدنویسی دارااست. ولی نگران نباشید، با یه خرده یادگرفتن و تلاوت یک‌سری کتاب و نوشته‌علمی، میتوانید از این این پلت فرم تخصصی، برای ساخت و ساز نرم‌افزار اختصاصی معامله خویش به کارگیری کنید.

Google App maker
گوگل پهناور‌ترین کسب و عمل اینترنتی در مجموع عالم به حساب می آید که برای ارتقا تعداد هواداران خویش، ابزارهای متعددی را روانه بازار می‌نماید. این ابزارها همواره در سطح خویش شایسته ترین می‌باشند و مخاطبین متعددی را جذب خویش می‌نمایند. این ایام نیز جدیدا شاهد پرده برداری از اپ تازه گوگل، یعنی گوگل نرم‌افزار میکر بوده‌ایم. بر پایه ی گفته گوگل، این پلت فرم یک خدمت نو و بخشی از G Suit به حساب می آید که برای تولید برنامه گوشی اندروید تاسیس شده است. خوشبختانه این پلت فرم نیز برای پباده سازی اپ سوای کدنویسی تاسیس شده است و برای پباده سازی برنامه تلفن همراه، هیچ نیازی به داشتن علم کدنویسی نخواهید داشت. جذاب میباشد بدانید که در‌این نرم‌افزار شما میتوانید صرفا با درگ اند دراپ، اکثر فرآیند فعالیت خویش را پشت رمز بگذارید!

تا به امروز همواره خدمت‌های گوگل، یک کدام از شایسته ترین خدمت‌های عالم بوده‌اند و این مساله برای همگی اشخاص اثبات شده‌است و هیچ تردید و تردیدی در آن نیست. ولی با این وجود هنوز یوزرها متعددی از خدمت گوگل برنامه میکر به کار گیری نمیکنند و همین مساله منجر گردیده تا گوگل ترغیب گردد و تجهیزات آن را ارتقا دهد. به آرزو آنکه شاهد پیشرفت دیده گیر سعی این نرم‌افزار نیز باشیم.

WebFlow
با وجود آنکه کمتر کسی اسم اینترنت فلو را بین پلت‌فرم‌های منحصر به فرد پباده سازی و ایجاد نرم‌افزار گوشی فارغ از کد نویسی شنیده میباشد، البته این برنامه یکی‌از پر استفاده‌ترین و آپ تو دیت‌ترین پلتفرم‌ها در این باره محسوب میشود. شما می توانید فارغ از داشتن هر سیرتکامل علم فنی درباره‌ی کدنویسی، زا این پلتفرم به کارگیری کرده و اپ متبوع خویش را به آسانی پباده سازی فرمایید و از آن سود ببرید.

شناخت با بقیه پلت‌فرم‌های پباده سازی برنامه سوای کدنویسی
ساخت و ساز اپ فارغ از کد نویسی

تا به اینجای فعالیت شمارا با کاربردی‌ترین، معمولی‌ترین و دوستداشتنی‌ترین پلت فرم‌های منحصر به فرد پباده سازی و ایجاد نرم افزار تلفن همراه آشنا کردیم. ولی بد وجود ندارد بدانید که‌این‌ها صرفا قسمتی از دریای پهناور پلت فرم‌های منحصربه‌فرد این فعالیت می باشند. به همین خیال قصد داریم تا درین نصیب به طور عنوان وار شمارا با چندین مثال دیگر از پلت‌فرم‌های منحصر به فرد پباده سازی نرم افزار سوای کدنویسی آشنا کنیم.

AppMakr
Infinite Monkeys
Buzztouch
Appsbar
Runrev Livecode
Telerik Icenium
AppMakr
ساخت و ساز برنامه با قالب‌های مهیا
بد وجود ندارد بدانید که علاوه بر پلت‌فرم‌های بر طبق اینترنت که به شما در راستای پباده سازی و ساخت‌و‌ساز اپ گوشی فارغ از علم کدنویسی امداد می‌نمایند، بعضی از قالب‌های وردپرسی، برنامه‌های فراهم‌ای دارا‌هستند که می توانید بر طبق نوع عمل تارنما خویش، از آن ها به کار گیری فرمایید. می‌توانید برنامه ساز ها را از وبسایت ژاکت تهیه و تنظیم نمائید.

در اکثری از مواقع، شما به رابطه بی واسطه سایت و نرم افزار تلفن همراه خویش نیاز خواهید داشت. برای مثال در دکان‌های اینترنتی، می بایست توصیه‌های مشتریان از نرم‌افزار یا این که وبسایت، هر دو موجودی انبار را کاهش دهند و لیست پیشنهاد را برای شما ارسال نمایند. به همین خیال، برخی از قالب‌های وردپرسی، ورژن پباده سازی گردیده اپ منحصر به فرد این عمل را نیز با هزینه جدا، به شما ارائه میدهند و فقط کافیست تا این قالب ناپخته را با داده ها کسب و فعالیت خودتان کامل شدن کنید.

کدنویسی یا این که پباده سازی نرم افزار سوای کدنویسی ؟
سوالی که درین فی مابین به وجود می آید، این میباشد که تولید نرم‌افزار با کدنویسی بهتر میباشد یا این که به کارگیری از پلت فرم‌های مهیا؟ در واقعیت می بایست بیان کرد که پلت فرم‌های مهیا و گرافیکی، چیزی را برای شما پباده سازی می‌نمایند که امر دارا هستند. اصولا شما درحد و مرزی که آفریننده پلت فرم ساخت و ساز کرده، می توانید عمل نمائید که اما حد و مرز محدودی وجود ندارد و می توانید محصول ها متنوعی را پباده سازی نمایید.

برچسب ها طراحی اپلیکیشن ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 575
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 50
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 85
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 609
  • بازدید ماه : 1353
  • بازدید سال : 6785
  • بازدید کلی : 32987
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه