Cost per click (CPC)
پرداخت به ازای کلیک بدین معناست که تبلیغکنندگان فقط هنگامی پولی پرداخت مینمایند که یوزرها روی تبلیغ آنان کلیک کرده یا این که با آن طراحی اپلیکیشن در مشهد تعامل داشته باشند.
این به معدل مجموع هزینه مطابق تعداد کلیک ها اشاره داراست.
برای تبلیغکنندگان ، این یک سبک مقرونبهصرفه میباشد ، چون تبلیغکنندگان برای تبلیغاتی که روی آنان کلیک نمی شود، هیچ هزینهای پرداخت نمی کنند.
برعکس ، برای ناشران ، این یک عیب به حساب میآید ، چون فارغ از ساخت و ساز درآمد از آن ، اکران های رایگانی را ارائه مینمایند.
به حساب آوردن ی هزینه ای نوع تبلیغ به تفصیل تحت میباشد :
CPC= Total Cost/ Number of Clicks
از جمله، در حالتی که روی تبلیغی با ارزش ۲ دلار و بر روی دیگری با بها ۱ دلار کلیک نمایید ؛
آنگاه CPC خواهد بود :
$(2+1)/2 = $1.5
مزیت برای منتشر کننده : بسته به هدف ها کمپین ، نشر دهنده ممکن میباشد بتواند بها بالاتری برای هر کلیک درخواست نماید.
معایب برای چاپ کننده : منتشر کننده ممکن میباشد بدون چاره باشد اکران های بیشتری را برای تولید تعداد کلیک متبوع ارائه نماید، بهاین مفهوم که ممکن میباشد برای پول بیشتر ، ناچار به ارائه اکران های بیشتری خواهد شد.
مزیت برای تبلیغ کننده : CPC یک سبک نسبتاً بهتر برای تبلیغ کننده میباشد چون آنها تنها می بایست به ازای هر کلیک استفاده کننده مبلغ پرداخت نمایند و به اینصورت می قدرت نرخ تبدیل را فراتر موفقیت.
معایب برای تبلیغ کننده : بعضی از کلیکها ممکن میباشد تصادفی باشند بهاین مضمون که در غایت برای چیزی پول پرداخت میکنید و در قبال آن چیزی اخذ نمیکنید.
هنگامی سفارش می شود که غرض شما این میباشد که ترافیکی را به بازی خویش هدایت فرمایید و میزان دارایی مشخصی را در حیث دارید که چقدر میتوانید هزینه نمائید.
Cost per action (CPA)
سبک دیگری که نرخ تبلیغات باطن طرحی را گزینش می نماید ، هزینه به ازای هر مبادرت (action) میباشد.
این به پرداخت هزینه به چاپ کننده فقط هنگامی اشاره داراست که کلیک به اقدامات خاصی مانند نصب، دانلود یا این که عضویت در روزنامه سبب گردد.
این سبک مورد ای امن برای تبلیغ کنندگان میباشد چون آن ها تنها بعد از تبدیل پول پرداخت می نمایند.
می اقتدار آن را به طور ذیل به حساب آوردن کرد :
CPA= Total Cost/ No. of Acquisitions
اگرچه سبک نرخگذاري برای ساختوساز درآمد تبلیغات داخل طرحی به نیازهای تبلیغ کنندگان و ناشران بستگی داراست، البته CPM قابل حدس ترین سبک میباشد.
مزیت برای منتشر کننده : ناشران با مقصودگیری عالی مخاطبان میتوانند نتیجه ها امیدوار کنندهای را در بازه زمانی مجال کوتاهی ارائه دهند و به یک جریان درآمد کارآمد تبدیل شوند چون می توانند نرخهای بالای CPA را اخذ نمایند.
معایب برای نشر دهنده : CPA خطر بیشتری را برای ناشران به همدم داراست چون لازمات خاص خیس میباشند.
آنان ممکن میباشد بتوانند تعداد متعددی برداشت و کلیک ساخت نمایند، البته هیچ تضمینی نیست که مخاطب مبادرت متبوع را دنبال نماید.
مزیت برای تبلیغ کننده : CPA وقتی که یک مبادرت خاص در ذهن وجود دارااست ، یک مورد سعی خالص و معدود خطر ارائه میدهد.
معایب برای تبلیغ کننده : با دقت به اینکه چقدر خاص و قابل اندازهگیری میباشد ، معایب متعددی نیست ، به استثنای اینکه ممکن میباشد مقیاسبندی آن مشقت بار باشد.
هنگامی سفارش میشود ، که شما یک فعالیت خاص دارید که میخواهید استفاده کننده جاری ساختن دهد ، مانند خرید یا این که نام نویسی.
Cost per Install (CPI)
همانگونه که از اسم آن پیداست ، این سبک بهاگذاری از تبلیغکننده میخواهد صرفا هنگامی که مبادرت به نصب منتهی می شود، پولی را پرداخت نماید.
مزیت برای چاپ کننده : حواشی بسیار بیشتر میباشد و بازارهای رقابتی برچسب های قیمتی بهتر را می طلبند بهاین معنا که میتواند یک سبک بسیار سودآور باشد.
معایب برای منتشر کننده : برای ارائه حاصل ما یحتاج به مجال و مهارت نیاز دارااست.
کمپین ها نیاز به رسیدگی ظریف و سئو دائمی دارا هستند.
مزیت برای تبلیغ کننده : برای تبلیغ کننده ای که استفاده کننده خاص داراست، بدین مفهوم میباشد که شما صرفا برای آن گروه از کاربرانی که حقیقتاً اپ شمارا میخواهند نصب نمایند ؛ هزینه پرداخت میکنید.
معایب برای تبلیغ کننده : CPI نمی تواند به شما بگوید که آیا مخاطب با نرمافزار شما مشغول میباشد یا این که نه.
آنان ممکن میباشد روز سپس آن را دانلود ، فعالسازی و حذف نمایند،
هنگامی سفارش میشود که مقصود شما ارتقا تعداد نصبها یا این که درپی تبلیغ و توزیع نرم افزارها میان مخاطبان کبیر میباشد.
Cost per click (CPC)
پرداخت به ازای کلیک بدین معناست که تبلیغکنندگان فقط هنگامی پولی پرداخت مینمایند که یوزرها روی تبلیغ آنان کلیک کرده یا این که با آن طراحی اپلیکیشن در مشهد تعامل داشته باشند.
این به معدل مجموع هزینه مطابق تعداد کلیک ها اشاره داراست.
برای تبلیغکنندگان ، این یک سبک مقرونبهصرفه میباشد ، چون تبلیغکنندگان برای تبلیغاتی که روی آنان کلیک نمی شود، هیچ هزینهای پرداخت نمی کنند.
برعکس ، برای ناشران ، این یک عیب به حساب میآید ، چون فارغ از ساخت و ساز درآمد از آن ، اکران های رایگانی را ارائه مینمایند.
به حساب آوردن ی هزینه ای نوع تبلیغ به تفصیل تحت میباشد :
CPC= Total Cost/ Number of Clicks
از جمله، در حالتی که روی تبلیغی با ارزش ۲ دلار و بر روی دیگری با بها ۱ دلار کلیک نمایید ؛
آنگاه CPC خواهد بود :
$(2+1)/2 = $1.5
مزیت برای منتشر کننده : بسته به هدف ها کمپین ، نشر دهنده ممکن میباشد بتواند بها بالاتری برای هر کلیک درخواست نماید.
معایب برای چاپ کننده : منتشر کننده ممکن میباشد بدون چاره باشد اکران های بیشتری را برای تولید تعداد کلیک متبوع ارائه نماید، بهاین مفهوم که ممکن میباشد برای پول بیشتر ، ناچار به ارائه اکران های بیشتری خواهد شد.
مزیت برای تبلیغ کننده : CPC یک سبک نسبتاً بهتر برای تبلیغ کننده میباشد چون آنها تنها می بایست به ازای هر کلیک استفاده کننده مبلغ پرداخت نمایند و به اینصورت می قدرت نرخ تبدیل را فراتر موفقیت.
معایب برای تبلیغ کننده : بعضی از کلیکها ممکن میباشد تصادفی باشند بهاین مضمون که در غایت برای چیزی پول پرداخت میکنید و در قبال آن چیزی اخذ نمیکنید.
هنگامی سفارش می شود که غرض شما این میباشد که ترافیکی را به بازی خویش هدایت فرمایید و میزان دارایی مشخصی را در حیث دارید که چقدر میتوانید هزینه نمائید.
Cost per action (CPA)
سبک دیگری که نرخ تبلیغات باطن طرحی را گزینش می نماید ، هزینه به ازای هر مبادرت (action) میباشد.
این به پرداخت هزینه به چاپ کننده فقط هنگامی اشاره داراست که کلیک به اقدامات خاصی مانند نصب، دانلود یا این که عضویت در روزنامه سبب گردد.
این سبک مورد ای امن برای تبلیغ کنندگان میباشد چون آن ها تنها بعد از تبدیل پول پرداخت می نمایند.
می اقتدار آن را به طور ذیل به حساب آوردن کرد :
CPA= Total Cost/ No. of Acquisitions
اگرچه سبک نرخگذاري برای ساختوساز درآمد تبلیغات داخل طرحی به نیازهای تبلیغ کنندگان و ناشران بستگی داراست، البته CPM قابل حدس ترین سبک میباشد.
مزیت برای منتشر کننده : ناشران با مقصودگیری عالی مخاطبان میتوانند نتیجه ها امیدوار کنندهای را در بازه زمانی مجال کوتاهی ارائه دهند و به یک جریان درآمد کارآمد تبدیل شوند چون می توانند نرخهای بالای CPA را اخذ نمایند.
معایب برای نشر دهنده : CPA خطر بیشتری را برای ناشران به همدم داراست چون لازمات خاص خیس میباشند.
آنان ممکن میباشد بتوانند تعداد متعددی برداشت و کلیک ساخت نمایند، البته هیچ تضمینی نیست که مخاطب مبادرت متبوع را دنبال نماید.
مزیت برای تبلیغ کننده : CPA وقتی که یک مبادرت خاص در ذهن وجود دارااست ، یک مورد سعی خالص و معدود خطر ارائه میدهد.
معایب برای تبلیغ کننده : با دقت به اینکه چقدر خاص و قابل اندازهگیری میباشد ، معایب متعددی نیست ، به استثنای اینکه ممکن میباشد مقیاسبندی آن مشقت بار باشد.
هنگامی سفارش میشود ، که شما یک فعالیت خاص دارید که میخواهید استفاده کننده جاری ساختن دهد ، مانند خرید یا این که نام نویسی.
Cost per Install (CPI)
همانگونه که از اسم آن پیداست ، این سبک بهاگذاری از تبلیغکننده میخواهد صرفا هنگامی که مبادرت به نصب منتهی می شود، پولی را پرداخت نماید.
مزیت برای چاپ کننده : حواشی بسیار بیشتر میباشد و بازارهای رقابتی برچسب های قیمتی بهتر را می طلبند بهاین معنا که میتواند یک سبک بسیار سودآور باشد.
معایب برای منتشر کننده : برای ارائه حاصل ما یحتاج به مجال و مهارت نیاز دارااست.
کمپین ها نیاز به رسیدگی ظریف و سئو دائمی دارا هستند.
مزیت برای تبلیغ کننده : برای تبلیغ کننده ای که استفاده کننده خاص داراست، بدین مفهوم میباشد که شما صرفا برای آن گروه از کاربرانی که حقیقتاً اپ شمارا میخواهند نصب نمایند ؛ هزینه پرداخت میکنید.
معایب برای تبلیغ کننده : CPI نمی تواند به شما بگوید که آیا مخاطب با نرمافزار شما مشغول میباشد یا این که نه.
آنان ممکن میباشد روز سپس آن را دانلود ، فعالسازی و حذف نمایند،
هنگامی سفارش میشود که مقصود شما ارتقا تعداد نصبها یا این که درپی تبلیغ و توزیع نرم افزارها میان مخاطبان کبیر میباشد.