loading...

مقالات طراحی اپ موبایل

بازدید : 12
پنجشنبه 13 بهمن 1401 زمان : 11:02

طراحی نرم‌افزار به مراد کسب در‌آمد برای صنایع گوناگون و همچنین کسب و کارهای مختلفی که وجود‌دارا هستند، یک مزیت بالقوه محسوب می‌شود. به لطف گسترش‌های زیادی که درباره‌ی تکنولوژی موبایلی در‌این یکسری سال اخیر صورت گرفته‌هست، برای همه‌ی کسب و کار‌ها زمان مناسبی به جهت رشد و ترقی فراهم آمده‌می‌باشد. دیگر کسی منکر این نیست که می‌تواند بیزنس خود را بر‌روی یک برنامه کاربردی عرضه کند. برای هر نوع حصول و کاری که خدماتی را به صورت مستمر به مردم ارائه می‌دهد، طراحی اپ موبایلی ضروری هست. این اپ می تواند به شما در رئیس مشتریان خود و همچنین رونق استخراج و کارتان کمک فراوانی کند.
زیرساخت های بسیار خوبی که در باب فناوری اطلاعات و پوشش اینترنت در مرزوبوم فراهم آمده می‌باشد، سبب ساز طراحی اپلیکیشن در مشهد شده که مردم بتوانند از نقاط مختلف مرزو بوم به صورت آنلاین به خدمات کسب و کار‌های مختلف دسترسی داشته باشند. این زمان یک فرصت طلایی برای صنایع و کسب و کارهایی است که می‌خواهند خدمات خود را در سراسر کشور با هزینه ای ارزان و در سریع‌ترین مجال ممکن توسعه دهند. طراحی نرم‌افزار به آن‌ها این فرصت را می‌دهد که بتوانند خدمات گوناگون خود را درین بستر سراسری به مردم عرضه‌کنند و بتوانند به درآمد بالایی برسند. از دیگر نکاتی که استخراج و کارها بایستی به آن دقت کنند و برای طراحی اپلیکیشن برنامه ریزی کنند، این هست که استفاده از گوشی‌ها و تجهیزات هوشمند روز آپدیت در حال ارتقاء می‌باشد و سهولت استفاده از آنان و به کار گیری در هر زمان و مکانی سبب‌شده که بتوان با طراحی نرم‌افزار مناسب و جالب طیف وسیعی از مشتریان را به سمت کسب و کار خود سوق‌بخشید.
به راحتی می توان با طراحی اپلیکیشن کاربردی، خدمات و تولیدات خود را در هر ساعتی از شبانه‌روز و در هر مکانی در اختیار مشتریان قرار‌داده و باعث رضایتمندی آنان شد. با پاسخگویی به سوال های و مشکلات مشتریان و همچنین برطرف‌کردن نیاز‌های آنها در اسرع وقت و به صورت آنلاین قادر است منجر جلب اعتماد آنان شده و مشتریان بالقوه و بالفعل زیادی را بتوانید از این طریق نگهبانی‌فرمایید و به فایده کلانی دست‌یابید.
معرفی حصول و کارهایی که از طراحی برنامه موبایل سود میبرند:
درحال حاضر که تا اینجای نوشته‌ی‌علمی با تاثیر طراحی نرم‌افزار در توسعه و گسترش و فایده‌دهی صنایع و کسب و کار‌ها آشنا شدید، شاید برای شما این سوال پیش بیاید که آیا این موضوع در باب همه استحصال و کارها صراحت دارد؟ چه استحصال و کارهایی می توانند با طراحی برنامه کاربردی به درآمد و فایده بالایی دست یابند؟ در پاسخ خوب هست اعتنا شمارا به این نکته جلب کنیم که طراحی برنامه برای رویش و افزایش درآمد هر موضوع کاری که سرگرم کار هستید، قادر است مفید واقع گردد؛ چه زمانی که اخیرا کسب و کاری را راه اندازی کرده‌اید و قصد‌‌دارید خدمات و تولیدها خود را در بستری سهل و با قیمتی ارزان به مشتریان خود معرفی نمایید، و یا وقتی که دارای استخراج وکاری هستید که به صورت سنتی در بازار بازه زمانی زمان زیادی است درگیر شغل می باشید، باز هم می توانید طراحی برنامه را یک رویکرد سریع برای رسیدن به مشتریان بیشتر و کسب درآمد بیشتر در‌لحاظ بگیرید. استخراج و کارهایی که می‌توانند طراحی اپلیکیشن را برای پیشبرد اهداف و استراتژی‌های کسب و کار خود در کوتاه مقطع و بلند مدت مد‌حیث قرار بدهند، شامل استحصال و کارهای زیادی میباشند که در ادامه به تحقیق تاثیر مثبت طراحی برنامه بر بعضا از کسب و کارهای رایج می پردازیم.

• بازی و سرگرمی و مدیا

کسب و کارهایی که مبنای کار آن‌ها در زمینه ی بازی و سرگرمی هست و همچنین راجع به مدیا کار می کنند، با طراحی نرم‌افزار‌های متفاوت قدرتمند‌خواهند بود گستره‌ی وسیعی از بازار هدف را در‌دست بگیرند. طراحی اپ‌های سرگرمی و مدیا میتواند درآمد زیادی را نصیب کسب و کار شما کند. گوشی‌های موبایل و تجهیزات هوشمند متعدد جزو لاینفک زندگی مردم گردیده‌است. افراد زیادی هر‌روزه وقت خود را در شبکه‌های اجتماعی در برنامه‌های بازی و سرگرمی‌های متفاوت می گذرانند. به عنوان مثال شما میتوانید به طراحی اپلیکیشن بازی بپردازید و از طریق شبکه تبلیغاتی موبایلی یا خریدهای داخل برنامه‌ای درآمد دستیابی نمائید. خلال‌آن قابلیت های بیشتری که در‌این گونه نرم‌افزار ها در اختیار استفاده کننده قرار می دهید، می‌تواند به صورت خرید اشتراک و پرداخت هزینه باشد. همچنین هنگامی که برنامه مدیا و یا بازی شما رشد کرد، میتوانید برای خرید و دانلود آن هزینه‌ای را اختصاص‌دهید و از این‌راه بتوانید مبلغ قابل توجهی سود کسب‌فرمایید.

• آموزشی

دستیابی و کارهای آموزشی به عنوان مثال کسب و کارهایی می باشند که طراحی اپلیکیشن آموزشی می‌تواند در رشد و توسعه آنها سهم به‌سزایی داشته‌باشد. با توجه به این که این روز ها همگی‌ی فقید با کووید 19 دست‌و‌پنجه نرم می‌کند و این بیماری هم اکنون درحال حاضر ها قصد‌رفتن از بستر جامعه را ندارد و حضور افراد در توده‌های آموزشی می تواند به توسعه و گسترش این بیماری کمک کند، با طراحی برنامه برای حصول و کارهای آموزشی می توان تا حد زیادی جلوی گسترش این بیماری را گرفت. استخراج و کارهای آموزشی با به کارگیری از نرم‌افزار‌ها می‌توانند آموزش‌های خود را بر بستر اینترنت و از طریق این اپ‌ها بدون این که نیاز به مراجعه حضوری دانش‌آموزان باشد، ارائه دهند. کسب و کارهای آموزشی مختلفی اعم از گلدوزی، لباس دوزی و آموزش‌های درسی گرفته تا فراگیری لهجه‌های خارجی می‌توانند از طراحی اپ برای پیشبرد اهداف آموزشی خود استفاده کنند. بدین ترتیب در شرایطی‌که تا دیروز آموزش نیاز به حضور دانش‌آموز در محل یادگرفتن داشت، امروزه می‌توان با طراحی اپ مناسب این عمل به صورت غیر‌حضوری آموزش‌ها و حتی آزمون‌های از رویه به دور را برگزار‌کرد و به کسب درآمد از این نحوه خاطر نشان نمود.

حتی بعضی از کسب وکارها اپ آموزشی را به صورت خودآموز طراحی می کنند، که می توانند با فروش آن ها و یا خرید‌های درون برنامه ای که در این اپ‌ها تعبیه می کنند، به استحصال فایده و درآمد بپردازند مثل کتاب های الکترونیکی و همچنین نرم افزار‌های فراگیری گویش و ...

• مشورت
طراحی نرم‌افزار برای حصول و کارهایی که در موضوع مشاوره‌ای مشغول به فعالیت هستند اعم از مشاوره سرازیر شناسی، پزشکی، قضایی، مشورت کردن خانواده و مشاوره تحصیلی و ... میتوانند فرصت مناسبی برای بهرمندی از سود بیشترو ارتباط خوب و شل‌تر با مخاطبان و بیماران خود باشد. طراحی اپلیکیشن برای مشاغل مشورت‌ای سبب می‌شود که مخاطبان آن‌ها خیلی شل‌تر و فارغ از نیاز به مراجعه حضوری درخواست مشاوره دهند و مشاوران هم بدون محدودیت زمانی و مکانی می توانند به راحتی پاسخگوی مخاطبان خود باشند. این اپ‌ها می‌توانند امکانات مختلفی داشته باشند. امکاناتی مانند پیام متنی، تماس تصویری، امکان درخواست مشاوره در ساعت مورد نظر ، کاربری آسوده ، پرداخت و دریافت مبلغ به صورت کاملا آنلاین فارغ از هیچ گونه اقدام فیزیکی میتواند در طراحی اپ مشورت مد لحاظ قرار گیرد. استخراج و کارهای مختلفی که وجود دارا‌هستند اعم از وکیل، دکتر، مشاوران حقوقی، مشاورین تحصیلی، مشاورین خانواده و ... میتوانند با طراحی نرم‌افزار مشورت توسعه‌ زیادی در رونق کسب و کار خود در کوتاه بازه شاهد باشند.

• توریست و گردشگری
سفر و گشت و گذار در طبیعت و دیدن مکان ‌های دیدنی و تاریخی می تواند خستگی‌ کارهای روزانه را از انسان دور‌‌کند. دستیابی و کارهایی که در امر توریست و گردشگری فعالیت می کنند نیاز ضروری به طراحی نرم‌افزار دارا هستند. این دستیابی و کارها می توانند در نرم‌افزار هایی که طراحی می‌کنند، اطلاعات کاملی درباره‌ی جاذبه‌های دیدنی و مکان ‌هایی که قرار می باشد مسافران و تور گردشگری خود را در آن مکان برگزارکنند، قراردهند. گردشگر‌ها و گردشگران نیز می‌توانند از طریق این اپلیکیشن‌ها به راحتی نسبت به هزینه، زمان، مکان و جاذبه های جالب که قرار می‌باشد از آن بازدید کنند، اطلاعات لازم را کسب کنند. همچنین گردشگران از نرم‌افزار های گردشگری و توریستی برای طراحی برنامه مسافرت خود استعمال خواهند کرد. و می توانند خدمات مورد نظر را از طریق این اپ ها رزرو کنند و به مقایسه قیمت‌ها و امکانات و خدمات مختلف بپردازند. مکان ‌یابی نیز از دیگر مزایای اپ‌های توریستی است که کمک زیادی به آنها می‌کند و در نهایت دستور همگی‌ی این مورد ها سبب ساز به ارتقاء فایده و درآمد، برای کسب و کارهایی که راجع‌به طراحی برنامه توریستی سرمایه گذاری کرده‌اند، می‌شود.

• رزرواسیون هتل و مهمانخانه و رستوران
برای هتل‌ها و مهمانخانه‌ها نیز طراحی نرم‌افزار بسیار ضروری می باشد. تاثیری که طراحی نرم‌افزار برای این گونه استخراج و کارها دارد، خیلی بیشتر از سایر کسب و کارها و ملموس‌تر خواهد‌بود. هتل ها و مهمانخانه‌ها و رستوران‌ها میتوانند از طریق این نرم‌افزار‌ها خدمات خود را به مشتریان و مخاطبان خود معرفی کنند و قابلیت رزرو اتاق به صورت آنلاین و غیر‌حضوری را در هتل یا مهمانخانه فراهم‌آورند. حتی پرداخت هزینه‌ها هم میتواند از طریق این اپلیکیشن‌ها صورت‌گیرد. رستوران‌ها هم می توانند خوراک‌ها و خدماتی که ارائه میدهند و همچنین قیمت غذا و پیشنهاد گیری و رزرو میز و ... را در این گونه اپلیکیشن ها برای مخاطبان خود فراهم آورند. بنابراین، مشتریان می‌توانند بسیار راحت‌تر و سریع‌تر خدماتی که می‌خواهند را پیشنهاد داده و یا رزرو‌کنند. این کار به رونق هتل‌ها و رستوران‌ها کمک بسیار زیادی می‌کند.

• مشورت کردن املاک
از دیگر دستیابی و کارهایی که می‌توانند با طراحی برنامه منفعت و بهره زیادی داشته باشند، مشاورین املاک میباشند. مشاورین املاک نیز میتوانند اطلاعات مایحتاج راجع‌به خرید زمین و ملک و مسکن را در‌این نرم‌افزارها قرار‌دهند و املاکی که برای فروش دارند و وضعیت اجاره املاک و فروش را در نرم افزارها در چنگ مشتریان قرار‌داده و با پاسخگویی آنلاین و غیر‌حضوری با مشتریان و مخاطبان داشته و از طریق نرم‌افزار‌های املاک بتوانند در رضایت و جلب نظر مشتری و در نهایت استخراج بهره بیشتر اهتمام ورزند.

• فروشگاه آنلاین
فروشگاههای آنلاین نیز به عنوان مثال دستیابی و کارهایی میباشند که میتوانند با طراحی اپ به فروش تولیدها خود و ارائه خدمات عالی به مشتریان بپردازند. همانگونه که می‌دانید تعداد زیادی از مردم این روزها خرید خود را با موبایل های هوشمند خود اجرا می دهند. دسترسی سریع به اینترنت و همچنین به کارگیری از گوشی در هر زمان و مکان باعث شده که این شیوه خرید از استقبال بالایی بهره مند باشد. کسب و کارها و دکان‌های آنلاین با طراحی اپ‌های فروشگاهی می توانند در جذب مشتریان موفقیت بسیار بالایی داشته‌باشند. کاربری سهل وآسان اپ‌ها و طراحی جذاب آنان و همچنین کسب اطلاعات در زمینه ی محصولی که می‌خواهند بخرند و پرداخت از طریق اپلیکیشن، میتواند از جمله خدماتی باشد که در طراحی برنامه‌های فروشگاهی مد نظر قراربگیرد. همانطور که می دانید فروش و سود بیشتر همواره در تعامل و ارتباط بیشتر با مشتریان رقم میخورد. همچنین مشتریان می‌توانند از طریق نرم‌افزار‌ها و با لمس یک دکمه از تخفیف‌ها و جشنواره‌های تخفیفی که مغازه شما برگزار کرده است استحضار پیداکنند. در نهایت نرم‌افزار‌های فروشگاهی تا حد زیادی می تواند در وقت مشتریان صرفه‌جویی کند و تولید ها را خیلی خوب و وا رفته‌تر به مشتریان خود معرفی‌کنند.

• بهداشت و درمان
استحصال و کارهایی که در قضیه بهداشت و درمان عمل می‌کنند نیز طراحی نرم‌افزار را نباید فراموش‌کنند. این کسب و کارها می توانند خدمات بهداشتی و درمان خود را از طریق اپلیکیشن‌های بهداشتی و درمانی‌ای که طراحی کرده‌اند، به بیماران خود ارائه دهند. به عنوان مثال یک پزشک می‌تواند از طریق این اپ ها به صورت غیرحضوری و لحظه‌ای وضعیت بیمار خود را در دست گرفتن‌کند و دستورات مراقبتی و بهداشتی لازم را در سریع‌ترین مجال ممکن به او ارائه دهند. همچنین خدمات درمانی که به صورت مشورت کردن‌های درمانی و آموزش‌های بهداشتی و درمانی است از بستر اپ‌ها به راحتی قابل انجام هست.

• مد و زیبایی لایف استایل
کسب و کار‌هایی که راجع‌به مد و زیبایی و لایف استایل درگیر به فعالیت می باشند نیز میتوانند با طراحی اپ کاربردی منحصر تجارت خود خدماتی که به مشتریان خود ارائه می‌‌دهند را معرفی‌کرده و نمونه کارها و همچنین هزینه‌ها و مجال رزرو و .... را از طریق این اپلیکیشن‌ها در دست مشتریان خود قرار‌دهند.

• Ebook و روزنامه الکترونیکی
حصول و کارهایی که راجع به کتاب و خبر نامه فعالیت می‌کنند با طراحی نرم‌افزار کاربردی می توانند کتاب‌ها و مجلات خود را به صورت Ebook و خبرنامه الکترونیکی در دست عشق‌مندان قرار‌دهند. برای مثال مزایای این شغل این می باشد که نیازی به نشر این کتاب‌ها به صورت چاپی نیست، کافی می باشد به صورت الکترونیکی کتاب‌ها را در اپ منتشر کنید آن هم گرانبها بسیار کمتر از قیمت نسخه‌ی چاپی کتاب‌ها و مجلات. در این صورت به راحتی مخاطبان میتوانند کتاب و مجله مورد نظر را خریداری کرده و در هر زمان و مکانی که بخواهند می‌توانند به محتوای کتاب دسترسی داشته و به استیناف کتاب خود بپردازند. طراحی برنامه برای این گونه استخراج و کارها امری ضروری و اجتناب ناپذیر هست و می‌تواند فایده و درآمد بسیار خیر را نصیب صاحبان این گونه استخراج و کارها بکند؛ زیرا که هم هزینه ارائه کتاب‌ها ذیل می‌آید و هم مردم در هر زمان و مکانی که باشند، می توانند به خدمات کتاب فروشی آنلاین شما که با طراحی برنامه کتابفروشی آن را در مشت مشتریان خود قرارداده‌اید دسترسی داشته باشند.

طراحی نرم‌افزار به مراد کسب در‌آمد برای صنایع گوناگون و همچنین کسب و کارهای مختلفی که وجود‌دارا هستند، یک مزیت بالقوه محسوب می‌شود. به لطف گسترش‌های زیادی که درباره‌ی تکنولوژی موبایلی در‌این یکسری سال اخیر صورت گرفته‌هست، برای همه‌ی کسب و کار‌ها زمان مناسبی به جهت رشد و ترقی فراهم آمده‌می‌باشد. دیگر کسی منکر این نیست که می‌تواند بیزنس خود را بر‌روی یک برنامه کاربردی عرضه کند. برای هر نوع حصول و کاری که خدماتی را به صورت مستمر به مردم ارائه می‌دهد، طراحی اپ موبایلی ضروری هست. این اپ می تواند به شما در رئیس مشتریان خود و همچنین رونق استخراج و کارتان کمک فراوانی کند.
زیرساخت های بسیار خوبی که در باب فناوری اطلاعات و پوشش اینترنت در مرزوبوم فراهم آمده می‌باشد، سبب ساز طراحی اپلیکیشن در مشهد شده که مردم بتوانند از نقاط مختلف مرزو بوم به صورت آنلاین به خدمات کسب و کار‌های مختلف دسترسی داشته باشند. این زمان یک فرصت طلایی برای صنایع و کسب و کارهایی است که می‌خواهند خدمات خود را در سراسر کشور با هزینه ای ارزان و در سریع‌ترین مجال ممکن توسعه دهند. طراحی نرم‌افزار به آن‌ها این فرصت را می‌دهد که بتوانند خدمات گوناگون خود را درین بستر سراسری به مردم عرضه‌کنند و بتوانند به درآمد بالایی برسند. از دیگر نکاتی که استخراج و کارها بایستی به آن دقت کنند و برای طراحی اپلیکیشن برنامه ریزی کنند، این هست که استفاده از گوشی‌ها و تجهیزات هوشمند روز آپدیت در حال ارتقاء می‌باشد و سهولت استفاده از آنان و به کار گیری در هر زمان و مکانی سبب‌شده که بتوان با طراحی نرم‌افزار مناسب و جالب طیف وسیعی از مشتریان را به سمت کسب و کار خود سوق‌بخشید.
به راحتی می توان با طراحی اپلیکیشن کاربردی، خدمات و تولیدات خود را در هر ساعتی از شبانه‌روز و در هر مکانی در اختیار مشتریان قرار‌داده و باعث رضایتمندی آنان شد. با پاسخگویی به سوال های و مشکلات مشتریان و همچنین برطرف‌کردن نیاز‌های آنها در اسرع وقت و به صورت آنلاین قادر است منجر جلب اعتماد آنان شده و مشتریان بالقوه و بالفعل زیادی را بتوانید از این طریق نگهبانی‌فرمایید و به فایده کلانی دست‌یابید.
معرفی حصول و کارهایی که از طراحی برنامه موبایل سود میبرند:
درحال حاضر که تا اینجای نوشته‌ی‌علمی با تاثیر طراحی نرم‌افزار در توسعه و گسترش و فایده‌دهی صنایع و کسب و کار‌ها آشنا شدید، شاید برای شما این سوال پیش بیاید که آیا این موضوع در باب همه استحصال و کارها صراحت دارد؟ چه استحصال و کارهایی می توانند با طراحی برنامه کاربردی به درآمد و فایده بالایی دست یابند؟ در پاسخ خوب هست اعتنا شمارا به این نکته جلب کنیم که طراحی برنامه برای رویش و افزایش درآمد هر موضوع کاری که سرگرم کار هستید، قادر است مفید واقع گردد؛ چه زمانی که اخیرا کسب و کاری را راه اندازی کرده‌اید و قصد‌‌دارید خدمات و تولیدها خود را در بستری سهل و با قیمتی ارزان به مشتریان خود معرفی نمایید، و یا وقتی که دارای استخراج وکاری هستید که به صورت سنتی در بازار بازه زمانی زمان زیادی است درگیر شغل می باشید، باز هم می توانید طراحی برنامه را یک رویکرد سریع برای رسیدن به مشتریان بیشتر و کسب درآمد بیشتر در‌لحاظ بگیرید. استخراج و کارهایی که می‌توانند طراحی اپلیکیشن را برای پیشبرد اهداف و استراتژی‌های کسب و کار خود در کوتاه مقطع و بلند مدت مد‌حیث قرار بدهند، شامل استحصال و کارهای زیادی میباشند که در ادامه به تحقیق تاثیر مثبت طراحی برنامه بر بعضا از کسب و کارهای رایج می پردازیم.

• بازی و سرگرمی و مدیا

کسب و کارهایی که مبنای کار آن‌ها در زمینه ی بازی و سرگرمی هست و همچنین راجع به مدیا کار می کنند، با طراحی نرم‌افزار‌های متفاوت قدرتمند‌خواهند بود گستره‌ی وسیعی از بازار هدف را در‌دست بگیرند. طراحی اپ‌های سرگرمی و مدیا میتواند درآمد زیادی را نصیب کسب و کار شما کند. گوشی‌های موبایل و تجهیزات هوشمند متعدد جزو لاینفک زندگی مردم گردیده‌است. افراد زیادی هر‌روزه وقت خود را در شبکه‌های اجتماعی در برنامه‌های بازی و سرگرمی‌های متفاوت می گذرانند. به عنوان مثال شما میتوانید به طراحی اپلیکیشن بازی بپردازید و از طریق شبکه تبلیغاتی موبایلی یا خریدهای داخل برنامه‌ای درآمد دستیابی نمائید. خلال‌آن قابلیت های بیشتری که در‌این گونه نرم‌افزار ها در اختیار استفاده کننده قرار می دهید، می‌تواند به صورت خرید اشتراک و پرداخت هزینه باشد. همچنین هنگامی که برنامه مدیا و یا بازی شما رشد کرد، میتوانید برای خرید و دانلود آن هزینه‌ای را اختصاص‌دهید و از این‌راه بتوانید مبلغ قابل توجهی سود کسب‌فرمایید.

• آموزشی

دستیابی و کارهای آموزشی به عنوان مثال کسب و کارهایی می باشند که طراحی اپلیکیشن آموزشی می‌تواند در رشد و توسعه آنها سهم به‌سزایی داشته‌باشد. با توجه به این که این روز ها همگی‌ی فقید با کووید 19 دست‌و‌پنجه نرم می‌کند و این بیماری هم اکنون درحال حاضر ها قصد‌رفتن از بستر جامعه را ندارد و حضور افراد در توده‌های آموزشی می تواند به توسعه و گسترش این بیماری کمک کند، با طراحی برنامه برای حصول و کارهای آموزشی می توان تا حد زیادی جلوی گسترش این بیماری را گرفت. استخراج و کارهای آموزشی با به کارگیری از نرم‌افزار‌ها می‌توانند آموزش‌های خود را بر بستر اینترنت و از طریق این اپ‌ها بدون این که نیاز به مراجعه حضوری دانش‌آموزان باشد، ارائه دهند. کسب و کارهای آموزشی مختلفی اعم از گلدوزی، لباس دوزی و آموزش‌های درسی گرفته تا فراگیری لهجه‌های خارجی می‌توانند از طراحی اپ برای پیشبرد اهداف آموزشی خود استفاده کنند. بدین ترتیب در شرایطی‌که تا دیروز آموزش نیاز به حضور دانش‌آموز در محل یادگرفتن داشت، امروزه می‌توان با طراحی اپ مناسب این عمل به صورت غیر‌حضوری آموزش‌ها و حتی آزمون‌های از رویه به دور را برگزار‌کرد و به کسب درآمد از این نحوه خاطر نشان نمود.

حتی بعضی از کسب وکارها اپ آموزشی را به صورت خودآموز طراحی می کنند، که می توانند با فروش آن ها و یا خرید‌های درون برنامه ای که در این اپ‌ها تعبیه می کنند، به استحصال فایده و درآمد بپردازند مثل کتاب های الکترونیکی و همچنین نرم افزار‌های فراگیری گویش و ...

• مشورت
طراحی نرم‌افزار برای حصول و کارهایی که در موضوع مشاوره‌ای مشغول به فعالیت هستند اعم از مشاوره سرازیر شناسی، پزشکی، قضایی، مشورت کردن خانواده و مشاوره تحصیلی و ... میتوانند فرصت مناسبی برای بهرمندی از سود بیشترو ارتباط خوب و شل‌تر با مخاطبان و بیماران خود باشد. طراحی اپلیکیشن برای مشاغل مشورت‌ای سبب می‌شود که مخاطبان آن‌ها خیلی شل‌تر و فارغ از نیاز به مراجعه حضوری درخواست مشاوره دهند و مشاوران هم بدون محدودیت زمانی و مکانی می توانند به راحتی پاسخگوی مخاطبان خود باشند. این اپ‌ها می‌توانند امکانات مختلفی داشته باشند. امکاناتی مانند پیام متنی، تماس تصویری، امکان درخواست مشاوره در ساعت مورد نظر ، کاربری آسوده ، پرداخت و دریافت مبلغ به صورت کاملا آنلاین فارغ از هیچ گونه اقدام فیزیکی میتواند در طراحی اپ مشورت مد لحاظ قرار گیرد. استخراج و کارهای مختلفی که وجود دارا‌هستند اعم از وکیل، دکتر، مشاوران حقوقی، مشاورین تحصیلی، مشاورین خانواده و ... میتوانند با طراحی نرم‌افزار مشورت توسعه‌ زیادی در رونق کسب و کار خود در کوتاه بازه شاهد باشند.

• توریست و گردشگری
سفر و گشت و گذار در طبیعت و دیدن مکان ‌های دیدنی و تاریخی می تواند خستگی‌ کارهای روزانه را از انسان دور‌‌کند. دستیابی و کارهایی که در امر توریست و گردشگری فعالیت می کنند نیاز ضروری به طراحی نرم‌افزار دارا هستند. این دستیابی و کارها می توانند در نرم‌افزار هایی که طراحی می‌کنند، اطلاعات کاملی درباره‌ی جاذبه‌های دیدنی و مکان ‌هایی که قرار می باشد مسافران و تور گردشگری خود را در آن مکان برگزارکنند، قراردهند. گردشگر‌ها و گردشگران نیز می‌توانند از طریق این اپلیکیشن‌ها به راحتی نسبت به هزینه، زمان، مکان و جاذبه های جالب که قرار می‌باشد از آن بازدید کنند، اطلاعات لازم را کسب کنند. همچنین گردشگران از نرم‌افزار های گردشگری و توریستی برای طراحی برنامه مسافرت خود استعمال خواهند کرد. و می توانند خدمات مورد نظر را از طریق این اپ ها رزرو کنند و به مقایسه قیمت‌ها و امکانات و خدمات مختلف بپردازند. مکان ‌یابی نیز از دیگر مزایای اپ‌های توریستی است که کمک زیادی به آنها می‌کند و در نهایت دستور همگی‌ی این مورد ها سبب ساز به ارتقاء فایده و درآمد، برای کسب و کارهایی که راجع‌به طراحی برنامه توریستی سرمایه گذاری کرده‌اند، می‌شود.

• رزرواسیون هتل و مهمانخانه و رستوران
برای هتل‌ها و مهمانخانه‌ها نیز طراحی نرم‌افزار بسیار ضروری می باشد. تاثیری که طراحی نرم‌افزار برای این گونه استخراج و کارها دارد، خیلی بیشتر از سایر کسب و کارها و ملموس‌تر خواهد‌بود. هتل ها و مهمانخانه‌ها و رستوران‌ها میتوانند از طریق این نرم‌افزار‌ها خدمات خود را به مشتریان و مخاطبان خود معرفی کنند و قابلیت رزرو اتاق به صورت آنلاین و غیر‌حضوری را در هتل یا مهمانخانه فراهم‌آورند. حتی پرداخت هزینه‌ها هم میتواند از طریق این اپلیکیشن‌ها صورت‌گیرد. رستوران‌ها هم می توانند خوراک‌ها و خدماتی که ارائه میدهند و همچنین قیمت غذا و پیشنهاد گیری و رزرو میز و ... را در این گونه اپلیکیشن ها برای مخاطبان خود فراهم آورند. بنابراین، مشتریان می‌توانند بسیار راحت‌تر و سریع‌تر خدماتی که می‌خواهند را پیشنهاد داده و یا رزرو‌کنند. این کار به رونق هتل‌ها و رستوران‌ها کمک بسیار زیادی می‌کند.

• مشورت کردن املاک
از دیگر دستیابی و کارهایی که می‌توانند با طراحی برنامه منفعت و بهره زیادی داشته باشند، مشاورین املاک میباشند. مشاورین املاک نیز میتوانند اطلاعات مایحتاج راجع‌به خرید زمین و ملک و مسکن را در‌این نرم‌افزارها قرار‌دهند و املاکی که برای فروش دارند و وضعیت اجاره املاک و فروش را در نرم افزارها در چنگ مشتریان قرار‌داده و با پاسخگویی آنلاین و غیر‌حضوری با مشتریان و مخاطبان داشته و از طریق نرم‌افزار‌های املاک بتوانند در رضایت و جلب نظر مشتری و در نهایت استخراج بهره بیشتر اهتمام ورزند.

• فروشگاه آنلاین
فروشگاههای آنلاین نیز به عنوان مثال دستیابی و کارهایی میباشند که میتوانند با طراحی اپ به فروش تولیدها خود و ارائه خدمات عالی به مشتریان بپردازند. همانگونه که می‌دانید تعداد زیادی از مردم این روزها خرید خود را با موبایل های هوشمند خود اجرا می دهند. دسترسی سریع به اینترنت و همچنین به کارگیری از گوشی در هر زمان و مکان باعث شده که این شیوه خرید از استقبال بالایی بهره مند باشد. کسب و کارها و دکان‌های آنلاین با طراحی اپ‌های فروشگاهی می توانند در جذب مشتریان موفقیت بسیار بالایی داشته‌باشند. کاربری سهل وآسان اپ‌ها و طراحی جذاب آنان و همچنین کسب اطلاعات در زمینه ی محصولی که می‌خواهند بخرند و پرداخت از طریق اپلیکیشن، میتواند از جمله خدماتی باشد که در طراحی برنامه‌های فروشگاهی مد نظر قراربگیرد. همانطور که می دانید فروش و سود بیشتر همواره در تعامل و ارتباط بیشتر با مشتریان رقم میخورد. همچنین مشتریان می‌توانند از طریق نرم‌افزار‌ها و با لمس یک دکمه از تخفیف‌ها و جشنواره‌های تخفیفی که مغازه شما برگزار کرده است استحضار پیداکنند. در نهایت نرم‌افزار‌های فروشگاهی تا حد زیادی می تواند در وقت مشتریان صرفه‌جویی کند و تولید ها را خیلی خوب و وا رفته‌تر به مشتریان خود معرفی‌کنند.

• بهداشت و درمان
استحصال و کارهایی که در قضیه بهداشت و درمان عمل می‌کنند نیز طراحی نرم‌افزار را نباید فراموش‌کنند. این کسب و کارها می توانند خدمات بهداشتی و درمان خود را از طریق اپلیکیشن‌های بهداشتی و درمانی‌ای که طراحی کرده‌اند، به بیماران خود ارائه دهند. به عنوان مثال یک پزشک می‌تواند از طریق این اپ ها به صورت غیرحضوری و لحظه‌ای وضعیت بیمار خود را در دست گرفتن‌کند و دستورات مراقبتی و بهداشتی لازم را در سریع‌ترین مجال ممکن به او ارائه دهند. همچنین خدمات درمانی که به صورت مشورت کردن‌های درمانی و آموزش‌های بهداشتی و درمانی است از بستر اپ‌ها به راحتی قابل انجام هست.

• مد و زیبایی لایف استایل
کسب و کار‌هایی که راجع‌به مد و زیبایی و لایف استایل درگیر به فعالیت می باشند نیز میتوانند با طراحی اپ کاربردی منحصر تجارت خود خدماتی که به مشتریان خود ارائه می‌‌دهند را معرفی‌کرده و نمونه کارها و همچنین هزینه‌ها و مجال رزرو و .... را از طریق این اپلیکیشن‌ها در دست مشتریان خود قرار‌دهند.

• Ebook و روزنامه الکترونیکی
حصول و کارهایی که راجع به کتاب و خبر نامه فعالیت می‌کنند با طراحی نرم‌افزار کاربردی می توانند کتاب‌ها و مجلات خود را به صورت Ebook و خبرنامه الکترونیکی در دست عشق‌مندان قرار‌دهند. برای مثال مزایای این شغل این می باشد که نیازی به نشر این کتاب‌ها به صورت چاپی نیست، کافی می باشد به صورت الکترونیکی کتاب‌ها را در اپ منتشر کنید آن هم گرانبها بسیار کمتر از قیمت نسخه‌ی چاپی کتاب‌ها و مجلات. در این صورت به راحتی مخاطبان میتوانند کتاب و مجله مورد نظر را خریداری کرده و در هر زمان و مکانی که بخواهند می‌توانند به محتوای کتاب دسترسی داشته و به استیناف کتاب خود بپردازند. طراحی برنامه برای این گونه استخراج و کارها امری ضروری و اجتناب ناپذیر هست و می‌تواند فایده و درآمد بسیار خیر را نصیب صاحبان این گونه استخراج و کارها بکند؛ زیرا که هم هزینه ارائه کتاب‌ها ذیل می‌آید و هم مردم در هر زمان و مکانی که باشند، می توانند به خدمات کتاب فروشی آنلاین شما که با طراحی برنامه کتابفروشی آن را در مشت مشتریان خود قرارداده‌اید دسترسی داشته باشند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 568
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 16
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 41
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 308
  • بازدید سال : 5740
  • بازدید کلی : 31942
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه