loading...

مقالات طراحی اپ موبایل

بازدید : 153
شنبه 24 آبان 1399 زمان : 17:13

بیست ایده برای درآمدزایی از برنامه های موبایل

برنامه های فروشگاهی
کارآفرینان دیجیتالی یعنی عده ای که از طراحی اپلیکیشن وب درآمدزایی دارا هستند در چندین سال اخیر صدها اپلیکیشن فروشگاهی پباده سازی و فعال سازی کرده اند. خیلی از آن‌ها‌را ما نمی شناسیم. چرا؟ عوارض متعددی دارااست. یکی مهمترین عوارض، عدم جذابیت اپلیکیشن برای طیف عظیم ای از مخاطبان میباشد.

نرم افزار فروشگاهی، بایستی در حوزه و مسئله عمل خویش (از صنعت های غذایی تا تولیدات و سرویس ها همگانی و تخصصی) نیازسنجی صدق انجام داده باشد. زمانی می دانیم چهارده میلیون شخص مجرد تحت چهل سال در میهن وجود دارااست و هر ساله، صدها میلیارد تومان صرف خرید غذای سگ و گربه و اکسسوری دخترانه و پسرانه میشود، پس نرم افزار فروشگاهی می بایست با نیازهای جامعه جلو برود و سرویس ها و محصولاتی دوستداشتنی شمار متعددی از هموطنان را ارائه نماید و مثال بازاری حاذق، نداشته باشد.

نرم افزار فروشگاهی یکی طریق های درآمدزایی میباشد. اصلی صرفا پباده سازی برنامه فروشگاهی وجود ندارد که شما هم مانند سایرافراد دارندۀ نرم افزار فروشگاهی گردید! اصلی آن میباشد که سرویس ها و محصولاتی را ارائه دهید که رسمی و برای مشتریان دیدنی باشد و نیازهای طیف پهناور ای از جامعه را برآورده نماید.

خلاقیت برای درآمدزایی از نرم افزار فروشگاهی بسیار اصلی میباشد؛ خلاقیت هایی مانند نرم افزار فروشگاهی عرضه کتابچه های الکترونیکی ارزان و پرمحتوای علم آموزی بدون‌پول مهندسی و پزشکی در آن سوی مرز یا این که کتابچه های صوتی راهنمای سفر سهل و سپرده گذاری برای عاشقان مسافرت یا این که نرم‌افزار فروشگاهی برای خرید هدایای ذیل X ریال!

برنامه های آموزشی برای خردسالان و علم آموزان
شمار علم آموزان و کلاس اولین های جمهوری اسلامی ایران با کاهش جمعیت، در هم اکنون کاهش میباشد؛ البته همچنان دارنده جمعیتی بالای آبادی میلیون نفری می‌باشند که آماری عالی برای کسب درآمد میباشد. علم آموزان از کلاس اولیه ابتدایی تا انتها زمان دوم دبیرستان، نیازهای گوناگون تحصیلی دارا هستند. اساسی خیس از همگی آنکه علم آموزان، به پدر و مادر خویش متعلق میباشند. پس اپی که برای علم آموز ساخته میشود، درواقع از سوی پدر و مادر هم مشاهده می شود.

پدر و مادر دوست دارا‌هستند بدانند که چه گونه میتوانند مکتب خیر پیدا نمایند؟ ویژگی ها یک استاد خوب چه می‌باشد؟ چه گونه به فرزندشان دیکته بگویند؟ چه گونه در ریاضی و علم ها و گویش به علم آموز یاری نمایند؟ تغذیه خوب شب آزمون چه می‌باشد؟ ارزان ترین اسباب تحریر را از چه مکانی در شهر خویش خریداری نمایند؟ نرم‌افزار های ویژه علم آموزان و اولیا در استان محل سکونت چه هنگامی اجرا مي شود؟

این مقاله را به طبع بخوانید: برای ورود به شغل حسابداری از کجا آغاز فرمایید؟
اپی که بتواند این سرویس ها را در دست علم آموز و اولیا قرار دهد، مجال خیر برای کسب درآمد فروشندگان محصول و سرویس ها در حوزه علم آموزان ۳۱ استان سرزمین آماده می نماید و ما در بازار، به چنین برنامه هایی نیاز داریم.

نرم افزار های آموزشی دانشجوها
چهار میلیون دانشجو در صدها واحد آموزشی در ۳۱ استان مملکت از زمان کاردانی تا پسادکترا درگیر به علم آموزی می باشند حرفه های تحصیلی آن‌ها از مهندسی تا پزشکی تنوع متعددی داراست. دانشجو ها نیازهای گوناگونی دارا هستند که اپلیکیشن، قادر است بخشی از این نیازها را برآورده نماید.

نیازهایی مانند کتاب های خوب و آپ تو دیت، معرفی مجال های تحصیلی در بیرون، راهنمای فراگیری درسی، مشورت خاص درسی، دستیار تحقیقاتی، معنی کننده خوب، تحلیلگر خوب آمار، راهنمای خوب درسی، معرفی موسسه ها کارآموزی برای دانشجوها، فروشنده محصول ها و سرویس ها صنعتی برای تولید متاع، راهنمای تألیف نوشته‌علمی و انتها طومار و حتی یاور برای مهاجرت آموزشی و تحقیقاتی به فلان استان و فلان مرز و بوم و سرمایه گذار!

آیا چنین نرم‌افزار کاملی امروز در چنگ جامعه دانشجو ها و اساتید میهن می باشد؟ نه. پس یک کدام از طرز های درآمدزایی با نرم افزار این میباشد که نصیب هایی از این سرویس ها را در قالب اپی با محتوای خوب و با پشتیبانی متخصصان حوزه های متفاوت دانشگاهی، در چنگ جامعه میلیونی دانشجو یان و اساتید در اختیار بگذاریم.

طرز درآمدزایی چه‌گونه میباشد؟ هم از روش دانلود نرم‌افزار و هم ارائه مشورت تخصصی به یوزرها نرم افزار و هم تبلیغ فروشندگان کلی و سرویس ها منحصر به فرد دانشجو و اساتید. از الگوهای میان المللی این نوع نرم‌افزار ها نیز می قدرت استفاده نمود.

اپ های آموزشی صنفی
اصناف برای رابطه با یوزرها و مشتریان خویش، نرم افزار­های آموزشی صنفی ایجاد می نمایند. به عنوان مثالً صنف صنعت ساختمان که مهندسان تا فروشندگان امکانات صنعتی را دربرمیگیرد، با پباده سازی نرم افزار صنفی میتوانند ضوابط و ضوابط و خبرها و ارزش روز امکانات و ابزار صنعتی مورد نیاز در صنعت متبوع خویش را آگهی نمایند. در شرایطی که شما در‌پی روشی برای درآمدزایی از اپلیکیشن موبایل میباشید، پباده سازی برنامه های آموزشی در صنف ها متعدد، یک مبادرت اصلی میباشد.

اکنون اپلیکیشن های صنفی که نگاه آموزشی برای جامعه مخاطبان صنف مربوطه داشته باشند، زیاد وجود ندارد؛ برای مثالً در صنف پرستاران، مهندسان مکانیک، مهندسان برق، حقوقدانان، صنف پوشاک و غیره، نرم‌افزار تخصصی یه خرده وجود دارااست.همینطور پباده سازی نرم‌افزار اندروید و ios برای این جامعه غرض بسیار ضروری میباشد.

اپ های بازی و سرگرمی
بیش تر از نیمی از جامعه کشور ایران، موبایل هوشمند دارا‌هستند و یکسری بازی دارای شهرت و غیر مشهور روی آن نصب کرده اند. شوق برای بازی در موبایل رو به ارتقاء میباشد. امروزه بازی های معروفی در کشور ایران وجود دارااست که از تبلیغات گوشی درآمد میلیونی به دست می‌آورند.

در‌حالتی که قصد سپرده گذاری در دنیای نرم‌افزار ها و کسب درامد دارید، بازی های دیدنی موبایل با گرافیک عالی که یوزرها را برای بازه زمانی متعددی مشغول نماید و چندمرحله ای باشد، گزینش هوشمندانه ای خواهد بود. به خصوص در‌صورتی‌که کانال ای و هیجان آور هم باشد و …

نرم افزار های صنعت مد و جامه
فرض نمایید هنگام ضیافت رفتن، در گزینش جامه از در میان خرقه ها و ست کردن رنگ ها ناتوان می باشید و مبتلا خلل رایج: «چی بپوشم»! گردیده اید. آیا نرم افزار مشورت مد داریم؟ آیا اپی داریم که داده ها مد و خرقه کشور‌ایران و دنیا را به طور روزمره در دست مشتریان این حوزه قرار دهد؟ آیا اپی داریم که تولیدات لوکس مد و خرقه را با ارزش های متعدد به جامعه مقصود معرفی نماید؟ آیا میشود با متخصصان پباده سازی پارچه و جامه از روش نرم‌افزار رایزنی کرد؟ آیا در فلان استان مرزو بوم، می قدرت با گران قیمت ترین تا عادی ترین مزون ها و تالار های زیبایی در رابطه بود و سرویس ها گرفت؟

صنعت مد در دنیای نرم افزار اهل ایران، مهجور میباشد و زمان درآمدزایی خیر و خوبی برای طراحان برنامه به خصوص متخصصان پباده سازی مد دارااست. این صنعت را دور از شوخی بگیرید؛ فشن بلاگرها در اینستاگرام راز و صدای متعددی به شیوه انداخته اند.

نرم‌افزار های صنعت توریسم
از برنامه های صنعت توریسم هم می قدرت درآمد خیر کسب کرد. اپی که به نشر تجارب مهاجرت کوله پشتی گردها، گردشگران محاوره ای، شکم گردها، لوکس گردها، روستاگردها، سینماگردها، کافه گردها و آلبوم گردها و موزه گردها در کشور ایران و سراسر عالم بپردازد و ما با ورژن اهل ایران تریپ ادوایزر و لونلی پلنت مواجه شویم، این نوع نرم‌افزار ها به انگیزه تازه بودن مطلقاً جالب و لبریز خواننده خواهند بود و بسیار دانلود میشوند.

ایده ای دیدنی که مثال بازاری متعددی ندارد. هزاران موسسه توریسم در ۳۱ استان سرزمین و صدها مقصد بوم گردی و هاستل و رستوران و کافه را می قدرت در‌این بستر جالب تبادل داده ها توریسم دیجیتالی، معرفی کرد و برای تبلیغ آن‌ها، پول گرفت.

مخصوصاً معرفی رخداد های توریسم روزمره و هفتگی در شهرهای کشور‌ایران، همچون کاری که اینترنیشن ((internations.org یا این که کوچ سرفینگ ((couchsurfing.com انجام می‌دهند و صدها هزار مخاطب در سراسر سرزمین دارا هستند، قادر است دیدنی باشد.

نرم افزار های صنفی
نیاز میباشد کلیه صنف ها سرزمین برنامه منحصر به خویش داشته باشند. هر فعال صنفی، می بایست با نرم افزار صنف خویش، با مسئولان و کارشناسان مربوطه رایزنی فرمایید و سرویس ها بگیرد. از روش این برنامه های صنفی، می قدرت درامد کسب کرد. چراکه به وسعت عظیم ای از داده ها شخصیت های واقعی و حقوقی فعال در یک صنف دسترسی داریم و این برای فروشندگان متاع و سرویس ها به اصناف، اهمیت بسیار داراست.

برنامه های اطلاعاتی
این مقاله را به طبع بخوانید: چه گونه از روش سایت، پیامک ارسال کنیم؟!
هر سال نیاز ما به داده ها تخصصی و خزانه های اطلاعاتی ارتقاء می‌یابد. مدام قابلیت و امکان ورود به گوگل و وبسایت های دیگر برای تهیه کردن داده ها ممکن وجود ندارد. نرم افزار های اطلاعاتی مثل خزانه اطلاعاتی مدرسه ها، مزون ها، شیرینی فروش ها، داروها، گیاهان دارویی، ورزشگاه ها، اموزشگاه ها و … لازم میباشد، کلیه این داده ها را می اقتدار در قالب یک اپلیکیشن ارائه اعطا کرد.بازاریابی نرم‌افزار درین سبک نرم افزار ها بصورت همگانی و وسیع انجام گردد و سبک درآمدی اکثری از این نرم افزار ها بصورت اشتراکی یا این که عضویت بازه دار میباشد.

با ارتقا تعداد دانلودها و مخاطبین نرم افزار، قابلیت کسب درامد بیشتر نیز ارتقاء مییابد؛ البته این ارتقا در گرو پباده سازی خلاقانه، به روزرسانی های گوناگون و نرم‌افزار تجاری روشن میباشد؛ می بایست از به عبارتی آغاز فعالیت معین خواهد شد که ۶ ماه آینده، ۱۲ ماه آینده و ۲۴ ماه آینده چه داده ها و سرویس ها جانبی به نرم‌افزار اضافه می‌شود.

نرم افزار های اجتماعی
موضوعات اجتماعی، مدام دیدنی میباشند. ترفندها، طرز ها، متدها، موضوعاتی که جامعه برای دانستنش حساس میباشد، بستر خیر و خوبی برای پباده سازی نرم افزار اجتماعی پربازدید و لبریز دانلود بوده و قابلیت و امکان درآمدزایی خیر خواهد داشت.

اپ های مشورت
هر ساله صدها هزار نفر در سراسر میهن، بیمه بیکاری میگیرند. صدها هزار نفر نیز مشمول بیمه بیکاری می‌باشند هر دو تیم با هزاران سؤال روبرو میباشند. سه میلیون بازنشسته و مستمری بگیر تأمین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری وجود دارا‌هستند که برای شغل های متعدد، نیاز به مشورت کردن دارا هستند.

یازده میلیون دارای کد بورس وجود دارا‌هستند که برای معامله سهام و تعیین کارگزاری و غیره، مشورت نیاز دارا هستند. ۱۵ میلیون علم آموز و دانشجو در سرزمین وجود دارا هستند که برای موضوعات متعدد، به مشاور ماهر نیاز دارا‌هستند. نرم‌افزار های مشورت متعددی در بازار وجود دارا هستند، البته پاسخگوی یک‌سری درصد جامعه می‌باشند؟ یک سری درصد جامعه با این نرم افزار ها آشنا میباشد؟ چندین درصد نیازهای اطلاعاتی جامعه را برنامه های مشورت ای جانور، پوشش می‌دهند؟

نیاز به نرم افزار های تخصصی مشورت، هر سال ارتقاء می‌یابد و این نشانۀ عالی برای دوستداران به کسب درامد از نرم افزار­های مشورت کردن همگانی تا تخصصی میباشد. با دریافت مجوزهای رسمی، می قدرت در حوزه های گوناگون از پزشکی تا مهندسی و علم ها انسانی و هنری، راهنمای مبلغی برای مشتریان/مخاطبان بود.

نرم‌افزار های شغل یابی
تعداد نرم افزار های شغل یابی نسبتاً زیاد میباشد؛ ولی در بازار هنوز برای این نوع برنامه کشش وجود دارااست. برنامه های شغل یابی، ابزار خیر و خوبی برای کسب درامد سهل وآسان از دنیای اپلیکیشن میباشد. خلاقیت در پباده سازی برنامه شغل یابی اصلی میباشد. کارشناس متعددی وجود دارا‌هستند علت ای برای ارائه داده ها خویش بدین اپلیکیشن ها ندارند تا کارفرمایان، آنها‌را پیدا نمایند.

شما می بایست با نحوه های نوآورانه، متخصصان و صاحبان ایده و مهارت را به عضویت در نرم‌افزار خویش ترغیب فرمایید. هم چنین کارفرمایان دولتی و سری را عشق مند فرمائید که با درج اطلاع رسانی در نرم افزار شما، کارجویان خوب و ماهری را پیدا خواهند کرد. دامنه کاری خویش را به آن سوی مرزها ببرید. فعلا شمار متعددی از ایرانیان، مشتاق عمل در کشورهای حوزه خلیج عجم و جنوب اروپا میباشند. هنوز برنامه کارآمدی برای معرفی کارفرمایان به کارجویان نداریم.

نرم‌افزار های خدماتی
می قدرت از نرم‌افزار هایی خدماتی مانند ترجمه، تایپ، ویراستاری، چاپ کتاب، پباده سازی نقشه و برنامه خردسالان و همپایابی و هم قدمی برای شغل های متعدد… درآمد کسب کرد.

برنامه های مدل معاش
موضوعات مدل معاش از مد تا پزشکی، از دستمزد تا بیمه قدمت و سپرده گذاری و طلا جواهرات و بورس و… جالب میباشند. نکته های خیر را برای افرادی که دنبال چیزهای گوناگون میباشند، از روش برنامه مدل معاش می اقتدار ارائه کرد و درامد کسب کرد. چه‌طور؟ از روش رپرتاژ خبری و تبلیغ فروشندگان تولیدات و سرویس ها.

نرم‌افزار های خبری
تعداد این نوع از برنامه­ها زیاد میباشد البته گشوده هم نیاز داریم. چرا؟ زیرا بخش اعظمی از نرم‌افزار های جانور، در ارائه سرویس ها ابداع ندارند. خبر‌ها تخصصی و ماهر ارائه نمی دهند و بیشتر بازنشر خبرها وب سایت های گوناگون می باشند. شما در ادامه ایده های جالب خبری و کسب درآمد از دنیای جالب خبر‌ها باشید. مشقت بار وجود ندارد! ft.com مثال نیکی میباشد.

برنامه های ورزشی
به نرم‌افزار های ورزشی تخصصی که بتوانند به اشخاص مشورت ماهر بدهند نیاز داریم. از بدنسازی تا مشاوره با ماهر ها و غیره.

برنامه های هنری
روزمره صدها آلبوم و هزاران اثر هنری در نگارخانه های تهران و مرکز ها استان ها، پاتوق فعالان هنری میباشد و ما بی خبریم. در حراجی تهران (TEHRAN AUCTION)، هر ساله بیشتراز پنجاه میلیارد تومان تابلو نگارگری داد و ستد میشود و انگیزه و بررسی خریداران را نمی دانیم.

اپلیکیشن هنری که بتواند داده ها جذابی از موسیقی تا نگارگری و سینما به کاربر بدهد اطلاعاتی که مثال اش در وب سایت های خبری هنری پیدا نمیشود، این ایده قادر است برگ غالب ای در دنیای نرم افزار هنری باشد. در‌حالتی که این اپلیکیشن بتواند خزانه داده ها کاملی از فعالان هنری در صنف ها متفاوت از عکاسان تا خطاطان و سازندگان صنعت های دستی را به تفکیک استان، معرفی نماید برد چشمگیری خواهد داشت

بیست ایده برای درآمدزایی از برنامه های موبایل

برنامه های فروشگاهی
کارآفرینان دیجیتالی یعنی عده ای که از طراحی اپلیکیشن وب درآمدزایی دارا هستند در چندین سال اخیر صدها اپلیکیشن فروشگاهی پباده سازی و فعال سازی کرده اند. خیلی از آن‌ها‌را ما نمی شناسیم. چرا؟ عوارض متعددی دارااست. یکی مهمترین عوارض، عدم جذابیت اپلیکیشن برای طیف عظیم ای از مخاطبان میباشد.

نرم افزار فروشگاهی، بایستی در حوزه و مسئله عمل خویش (از صنعت های غذایی تا تولیدات و سرویس ها همگانی و تخصصی) نیازسنجی صدق انجام داده باشد. زمانی می دانیم چهارده میلیون شخص مجرد تحت چهل سال در میهن وجود دارااست و هر ساله، صدها میلیارد تومان صرف خرید غذای سگ و گربه و اکسسوری دخترانه و پسرانه میشود، پس نرم افزار فروشگاهی می بایست با نیازهای جامعه جلو برود و سرویس ها و محصولاتی دوستداشتنی شمار متعددی از هموطنان را ارائه نماید و مثال بازاری حاذق، نداشته باشد.

نرم افزار فروشگاهی یکی طریق های درآمدزایی میباشد. اصلی صرفا پباده سازی برنامه فروشگاهی وجود ندارد که شما هم مانند سایرافراد دارندۀ نرم افزار فروشگاهی گردید! اصلی آن میباشد که سرویس ها و محصولاتی را ارائه دهید که رسمی و برای مشتریان دیدنی باشد و نیازهای طیف پهناور ای از جامعه را برآورده نماید.

خلاقیت برای درآمدزایی از نرم افزار فروشگاهی بسیار اصلی میباشد؛ خلاقیت هایی مانند نرم افزار فروشگاهی عرضه کتابچه های الکترونیکی ارزان و پرمحتوای علم آموزی بدون‌پول مهندسی و پزشکی در آن سوی مرز یا این که کتابچه های صوتی راهنمای سفر سهل و سپرده گذاری برای عاشقان مسافرت یا این که نرم‌افزار فروشگاهی برای خرید هدایای ذیل X ریال!

برنامه های آموزشی برای خردسالان و علم آموزان
شمار علم آموزان و کلاس اولین های جمهوری اسلامی ایران با کاهش جمعیت، در هم اکنون کاهش میباشد؛ البته همچنان دارنده جمعیتی بالای آبادی میلیون نفری می‌باشند که آماری عالی برای کسب درآمد میباشد. علم آموزان از کلاس اولیه ابتدایی تا انتها زمان دوم دبیرستان، نیازهای گوناگون تحصیلی دارا هستند. اساسی خیس از همگی آنکه علم آموزان، به پدر و مادر خویش متعلق میباشند. پس اپی که برای علم آموز ساخته میشود، درواقع از سوی پدر و مادر هم مشاهده می شود.

پدر و مادر دوست دارا‌هستند بدانند که چه گونه میتوانند مکتب خیر پیدا نمایند؟ ویژگی ها یک استاد خوب چه می‌باشد؟ چه گونه به فرزندشان دیکته بگویند؟ چه گونه در ریاضی و علم ها و گویش به علم آموز یاری نمایند؟ تغذیه خوب شب آزمون چه می‌باشد؟ ارزان ترین اسباب تحریر را از چه مکانی در شهر خویش خریداری نمایند؟ نرم‌افزار های ویژه علم آموزان و اولیا در استان محل سکونت چه هنگامی اجرا مي شود؟

این مقاله را به طبع بخوانید: برای ورود به شغل حسابداری از کجا آغاز فرمایید؟
اپی که بتواند این سرویس ها را در دست علم آموز و اولیا قرار دهد، مجال خیر برای کسب درآمد فروشندگان محصول و سرویس ها در حوزه علم آموزان ۳۱ استان سرزمین آماده می نماید و ما در بازار، به چنین برنامه هایی نیاز داریم.

نرم افزار های آموزشی دانشجوها
چهار میلیون دانشجو در صدها واحد آموزشی در ۳۱ استان مملکت از زمان کاردانی تا پسادکترا درگیر به علم آموزی می باشند حرفه های تحصیلی آن‌ها از مهندسی تا پزشکی تنوع متعددی داراست. دانشجو ها نیازهای گوناگونی دارا هستند که اپلیکیشن، قادر است بخشی از این نیازها را برآورده نماید.

نیازهایی مانند کتاب های خوب و آپ تو دیت، معرفی مجال های تحصیلی در بیرون، راهنمای فراگیری درسی، مشورت خاص درسی، دستیار تحقیقاتی، معنی کننده خوب، تحلیلگر خوب آمار، راهنمای خوب درسی، معرفی موسسه ها کارآموزی برای دانشجوها، فروشنده محصول ها و سرویس ها صنعتی برای تولید متاع، راهنمای تألیف نوشته‌علمی و انتها طومار و حتی یاور برای مهاجرت آموزشی و تحقیقاتی به فلان استان و فلان مرز و بوم و سرمایه گذار!

آیا چنین نرم‌افزار کاملی امروز در چنگ جامعه دانشجو ها و اساتید میهن می باشد؟ نه. پس یک کدام از طرز های درآمدزایی با نرم افزار این میباشد که نصیب هایی از این سرویس ها را در قالب اپی با محتوای خوب و با پشتیبانی متخصصان حوزه های متفاوت دانشگاهی، در چنگ جامعه میلیونی دانشجو یان و اساتید در اختیار بگذاریم.

طرز درآمدزایی چه‌گونه میباشد؟ هم از روش دانلود نرم‌افزار و هم ارائه مشورت تخصصی به یوزرها نرم افزار و هم تبلیغ فروشندگان کلی و سرویس ها منحصر به فرد دانشجو و اساتید. از الگوهای میان المللی این نوع نرم‌افزار ها نیز می قدرت استفاده نمود.

اپ های آموزشی صنفی
اصناف برای رابطه با یوزرها و مشتریان خویش، نرم افزار­های آموزشی صنفی ایجاد می نمایند. به عنوان مثالً صنف صنعت ساختمان که مهندسان تا فروشندگان امکانات صنعتی را دربرمیگیرد، با پباده سازی نرم افزار صنفی میتوانند ضوابط و ضوابط و خبرها و ارزش روز امکانات و ابزار صنعتی مورد نیاز در صنعت متبوع خویش را آگهی نمایند. در شرایطی که شما در‌پی روشی برای درآمدزایی از اپلیکیشن موبایل میباشید، پباده سازی برنامه های آموزشی در صنف ها متعدد، یک مبادرت اصلی میباشد.

اکنون اپلیکیشن های صنفی که نگاه آموزشی برای جامعه مخاطبان صنف مربوطه داشته باشند، زیاد وجود ندارد؛ برای مثالً در صنف پرستاران، مهندسان مکانیک، مهندسان برق، حقوقدانان، صنف پوشاک و غیره، نرم‌افزار تخصصی یه خرده وجود دارااست.همینطور پباده سازی نرم‌افزار اندروید و ios برای این جامعه غرض بسیار ضروری میباشد.

اپ های بازی و سرگرمی
بیش تر از نیمی از جامعه کشور ایران، موبایل هوشمند دارا‌هستند و یکسری بازی دارای شهرت و غیر مشهور روی آن نصب کرده اند. شوق برای بازی در موبایل رو به ارتقاء میباشد. امروزه بازی های معروفی در کشور ایران وجود دارااست که از تبلیغات گوشی درآمد میلیونی به دست می‌آورند.

در‌حالتی که قصد سپرده گذاری در دنیای نرم‌افزار ها و کسب درامد دارید، بازی های دیدنی موبایل با گرافیک عالی که یوزرها را برای بازه زمانی متعددی مشغول نماید و چندمرحله ای باشد، گزینش هوشمندانه ای خواهد بود. به خصوص در‌صورتی‌که کانال ای و هیجان آور هم باشد و …

نرم افزار های صنعت مد و جامه
فرض نمایید هنگام ضیافت رفتن، در گزینش جامه از در میان خرقه ها و ست کردن رنگ ها ناتوان می باشید و مبتلا خلل رایج: «چی بپوشم»! گردیده اید. آیا نرم افزار مشورت مد داریم؟ آیا اپی داریم که داده ها مد و خرقه کشور‌ایران و دنیا را به طور روزمره در دست مشتریان این حوزه قرار دهد؟ آیا اپی داریم که تولیدات لوکس مد و خرقه را با ارزش های متعدد به جامعه مقصود معرفی نماید؟ آیا میشود با متخصصان پباده سازی پارچه و جامه از روش نرم‌افزار رایزنی کرد؟ آیا در فلان استان مرزو بوم، می قدرت با گران قیمت ترین تا عادی ترین مزون ها و تالار های زیبایی در رابطه بود و سرویس ها گرفت؟

صنعت مد در دنیای نرم افزار اهل ایران، مهجور میباشد و زمان درآمدزایی خیر و خوبی برای طراحان برنامه به خصوص متخصصان پباده سازی مد دارااست. این صنعت را دور از شوخی بگیرید؛ فشن بلاگرها در اینستاگرام راز و صدای متعددی به شیوه انداخته اند.

نرم‌افزار های صنعت توریسم
از برنامه های صنعت توریسم هم می قدرت درآمد خیر کسب کرد. اپی که به نشر تجارب مهاجرت کوله پشتی گردها، گردشگران محاوره ای، شکم گردها، لوکس گردها، روستاگردها، سینماگردها، کافه گردها و آلبوم گردها و موزه گردها در کشور ایران و سراسر عالم بپردازد و ما با ورژن اهل ایران تریپ ادوایزر و لونلی پلنت مواجه شویم، این نوع نرم‌افزار ها به انگیزه تازه بودن مطلقاً جالب و لبریز خواننده خواهند بود و بسیار دانلود میشوند.

ایده ای دیدنی که مثال بازاری متعددی ندارد. هزاران موسسه توریسم در ۳۱ استان سرزمین و صدها مقصد بوم گردی و هاستل و رستوران و کافه را می قدرت در‌این بستر جالب تبادل داده ها توریسم دیجیتالی، معرفی کرد و برای تبلیغ آن‌ها، پول گرفت.

مخصوصاً معرفی رخداد های توریسم روزمره و هفتگی در شهرهای کشور‌ایران، همچون کاری که اینترنیشن ((internations.org یا این که کوچ سرفینگ ((couchsurfing.com انجام می‌دهند و صدها هزار مخاطب در سراسر سرزمین دارا هستند، قادر است دیدنی باشد.

نرم افزار های صنفی
نیاز میباشد کلیه صنف ها سرزمین برنامه منحصر به خویش داشته باشند. هر فعال صنفی، می بایست با نرم افزار صنف خویش، با مسئولان و کارشناسان مربوطه رایزنی فرمایید و سرویس ها بگیرد. از روش این برنامه های صنفی، می قدرت درامد کسب کرد. چراکه به وسعت عظیم ای از داده ها شخصیت های واقعی و حقوقی فعال در یک صنف دسترسی داریم و این برای فروشندگان متاع و سرویس ها به اصناف، اهمیت بسیار داراست.

برنامه های اطلاعاتی
این مقاله را به طبع بخوانید: چه گونه از روش سایت، پیامک ارسال کنیم؟!
هر سال نیاز ما به داده ها تخصصی و خزانه های اطلاعاتی ارتقاء می‌یابد. مدام قابلیت و امکان ورود به گوگل و وبسایت های دیگر برای تهیه کردن داده ها ممکن وجود ندارد. نرم افزار های اطلاعاتی مثل خزانه اطلاعاتی مدرسه ها، مزون ها، شیرینی فروش ها، داروها، گیاهان دارویی، ورزشگاه ها، اموزشگاه ها و … لازم میباشد، کلیه این داده ها را می اقتدار در قالب یک اپلیکیشن ارائه اعطا کرد.بازاریابی نرم‌افزار درین سبک نرم افزار ها بصورت همگانی و وسیع انجام گردد و سبک درآمدی اکثری از این نرم افزار ها بصورت اشتراکی یا این که عضویت بازه دار میباشد.

با ارتقا تعداد دانلودها و مخاطبین نرم افزار، قابلیت کسب درامد بیشتر نیز ارتقاء مییابد؛ البته این ارتقا در گرو پباده سازی خلاقانه، به روزرسانی های گوناگون و نرم‌افزار تجاری روشن میباشد؛ می بایست از به عبارتی آغاز فعالیت معین خواهد شد که ۶ ماه آینده، ۱۲ ماه آینده و ۲۴ ماه آینده چه داده ها و سرویس ها جانبی به نرم‌افزار اضافه می‌شود.

نرم افزار های اجتماعی
موضوعات اجتماعی، مدام دیدنی میباشند. ترفندها، طرز ها، متدها، موضوعاتی که جامعه برای دانستنش حساس میباشد، بستر خیر و خوبی برای پباده سازی نرم افزار اجتماعی پربازدید و لبریز دانلود بوده و قابلیت و امکان درآمدزایی خیر خواهد داشت.

اپ های مشورت
هر ساله صدها هزار نفر در سراسر میهن، بیمه بیکاری میگیرند. صدها هزار نفر نیز مشمول بیمه بیکاری می‌باشند هر دو تیم با هزاران سؤال روبرو میباشند. سه میلیون بازنشسته و مستمری بگیر تأمین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری وجود دارا‌هستند که برای شغل های متعدد، نیاز به مشورت کردن دارا هستند.

یازده میلیون دارای کد بورس وجود دارا‌هستند که برای معامله سهام و تعیین کارگزاری و غیره، مشورت نیاز دارا هستند. ۱۵ میلیون علم آموز و دانشجو در سرزمین وجود دارا هستند که برای موضوعات متعدد، به مشاور ماهر نیاز دارا‌هستند. نرم‌افزار های مشورت متعددی در بازار وجود دارا هستند، البته پاسخگوی یک‌سری درصد جامعه می‌باشند؟ یک سری درصد جامعه با این نرم افزار ها آشنا میباشد؟ چندین درصد نیازهای اطلاعاتی جامعه را برنامه های مشورت ای جانور، پوشش می‌دهند؟

نیاز به نرم افزار های تخصصی مشورت، هر سال ارتقاء می‌یابد و این نشانۀ عالی برای دوستداران به کسب درامد از نرم افزار­های مشورت کردن همگانی تا تخصصی میباشد. با دریافت مجوزهای رسمی، می قدرت در حوزه های گوناگون از پزشکی تا مهندسی و علم ها انسانی و هنری، راهنمای مبلغی برای مشتریان/مخاطبان بود.

نرم‌افزار های شغل یابی
تعداد نرم افزار های شغل یابی نسبتاً زیاد میباشد؛ ولی در بازار هنوز برای این نوع برنامه کشش وجود دارااست. برنامه های شغل یابی، ابزار خیر و خوبی برای کسب درامد سهل وآسان از دنیای اپلیکیشن میباشد. خلاقیت در پباده سازی برنامه شغل یابی اصلی میباشد. کارشناس متعددی وجود دارا‌هستند علت ای برای ارائه داده ها خویش بدین اپلیکیشن ها ندارند تا کارفرمایان، آنها‌را پیدا نمایند.

شما می بایست با نحوه های نوآورانه، متخصصان و صاحبان ایده و مهارت را به عضویت در نرم‌افزار خویش ترغیب فرمایید. هم چنین کارفرمایان دولتی و سری را عشق مند فرمائید که با درج اطلاع رسانی در نرم افزار شما، کارجویان خوب و ماهری را پیدا خواهند کرد. دامنه کاری خویش را به آن سوی مرزها ببرید. فعلا شمار متعددی از ایرانیان، مشتاق عمل در کشورهای حوزه خلیج عجم و جنوب اروپا میباشند. هنوز برنامه کارآمدی برای معرفی کارفرمایان به کارجویان نداریم.

نرم‌افزار های خدماتی
می قدرت از نرم‌افزار هایی خدماتی مانند ترجمه، تایپ، ویراستاری، چاپ کتاب، پباده سازی نقشه و برنامه خردسالان و همپایابی و هم قدمی برای شغل های متعدد… درآمد کسب کرد.

برنامه های مدل معاش
موضوعات مدل معاش از مد تا پزشکی، از دستمزد تا بیمه قدمت و سپرده گذاری و طلا جواهرات و بورس و… جالب میباشند. نکته های خیر را برای افرادی که دنبال چیزهای گوناگون میباشند، از روش برنامه مدل معاش می اقتدار ارائه کرد و درامد کسب کرد. چه‌طور؟ از روش رپرتاژ خبری و تبلیغ فروشندگان تولیدات و سرویس ها.

نرم‌افزار های خبری
تعداد این نوع از برنامه­ها زیاد میباشد البته گشوده هم نیاز داریم. چرا؟ زیرا بخش اعظمی از نرم‌افزار های جانور، در ارائه سرویس ها ابداع ندارند. خبر‌ها تخصصی و ماهر ارائه نمی دهند و بیشتر بازنشر خبرها وب سایت های گوناگون می باشند. شما در ادامه ایده های جالب خبری و کسب درآمد از دنیای جالب خبر‌ها باشید. مشقت بار وجود ندارد! ft.com مثال نیکی میباشد.

برنامه های ورزشی
به نرم‌افزار های ورزشی تخصصی که بتوانند به اشخاص مشورت ماهر بدهند نیاز داریم. از بدنسازی تا مشاوره با ماهر ها و غیره.

برنامه های هنری
روزمره صدها آلبوم و هزاران اثر هنری در نگارخانه های تهران و مرکز ها استان ها، پاتوق فعالان هنری میباشد و ما بی خبریم. در حراجی تهران (TEHRAN AUCTION)، هر ساله بیشتراز پنجاه میلیارد تومان تابلو نگارگری داد و ستد میشود و انگیزه و بررسی خریداران را نمی دانیم.

اپلیکیشن هنری که بتواند داده ها جذابی از موسیقی تا نگارگری و سینما به کاربر بدهد اطلاعاتی که مثال اش در وب سایت های خبری هنری پیدا نمیشود، این ایده قادر است برگ غالب ای در دنیای نرم افزار هنری باشد. در‌حالتی که این اپلیکیشن بتواند خزانه داده ها کاملی از فعالان هنری در صنف ها متفاوت از عکاسان تا خطاطان و سازندگان صنعت های دستی را به تفکیک استان، معرفی نماید برد چشمگیری خواهد داشت

برچسب ها طراحی اپلیکیشن ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 568
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 12
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 88
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 326
  • بازدید ماه : 198
  • بازدید سال : 5630
  • بازدید کلی : 31832
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه